וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון ישוחח עם דאבור, הנבחרת תפתח את אימוניה לתקשורת

6.6.2022 / 9:54

המנהל המקצועי ינסה להבין האם החלוץ מתכוון להפסיק לייצג את ישראל ומה הוא מרגיש נוכח שריקות הבוז שספג מהקהל במשחקי הבית האחרונים. כמו כן, התקבלה החלטה שמטרתה להנגיש את הנבחרת

תקציר ה-2:2 הביתי של ישראל מול איסלנד/ספורט1

יוסי בניון צפוי לקיים היום (שני) שיחה עם מונס דאבור עם חזרתה של נבחרת ישראל לפעילות לקראת המשחק מול אלבניה ביום שישי. המנהל המקצועי ישוחח עם החלוץ לאור הפרסומים על רצונו לפרוש מהנבחרת, וירצה לשמוע מדאבור האם הדברים נכונים ומה הוא מרגיש נוכח שריקות הבוז שהוא סופג במשחקי הבית של הנבחרת מחלק מקהל האוהדים.

יש לציין כי בהתכנסות הזו מצפים לנבחרת שני משחקי חוץ מול אלבניה ואיסלנד, כך שדאבור לא אמור לשמוע שריקות בוז ושטנה כלפיו בשני המשחקים הקרובים. בכל מקרה, העניין הזה משפיע על השחקן וגם על כל חבריו לנבחרת, ובניון ירצה בוודאי לראות לאן האירועים האלה לוקחים את החלוץ שאמור להתייצב היום בצהריים עם שאר הסגל במלון 'דן' קיסריה, אחרי שהנבחרת יצאה למנוחת שבת וחג ביום שישי למחרת התיקו הביתי נגד איסלנד.

יוסי בניון, המנהל המקצועי של נבחרת ישראל. מאור אלקסלסי
יתערב בסוגיית דאבור. יוסי בניון/מאור אלקסלסי

את האימונים היום ומחר יקיימו אלון חזן ושחקניו במתקן האימונים של מכבי חיפה בכפר גלים. בנבחרת ישראל העדיפו לקיים את האימונים בחיפה ולא בבית הנבחרות בשפיים, בשל עניינים הקשורים לתנועה בכבישים.

בניגוד לעבר, החליטו בניון וחזן לפתוח את האימונים לתקשורת והערב, למשל, ייערך האימון כולו לעיני העיתונאים, שיוכלו מחר לצפות ב-40 הדקות הראשונות באימון. בנבחרת רוצים לקרב את עצמם לקהל ולהנגיש את הנבחרת לטובת הציבור, לכן הוחלט לא לסגור אימונים אלא אם מדובר באימון טקטי בו מתורגל ההרכב הפותח. מדובר בהחלטה מרעננת ביחס לסגירה שהייתה בנבחרת בשנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully