וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעולם קבעו: שחקן מכבי חיפה סיפק את "מהלך העונה"

עודכן לאחרונה: 6.6.2022 / 15:45

באתר "givemesport" בחרו את הרגע שבו מאור לוי "הציל מפציעה חמורה" את יריבו כרגע מושלם של ספורטיביות. צפו והיזכרו ב"ביצוע"

שחקן מכבי חיפה מאור לוי מציל שחקן של דינמו טביליסי מנפילה מסוכנת על ראשו/ספורט1

האם שחקן מכבי חיפה מאור לוי סיפק את אחד מ"מהלכי השנה" בכדורגל? באתר הפופולרי "givemesport" הזכירו את הרגע שבו לוי הציל שחקן של דינמו טביליסי מנפילה במוקדמות הקונפרנס ליג, עם הכותרת: "הרגע הכי טוב של עונת 21/22? שחקן מכבי חיפה הציל את יריבו מפציעה קשה".

צפו בתקציר המלא של המשחק

תקציר: מכבי חיפה - דינמו טביליסי 1:5/ספורט2

"כדורגל הוא משחק תחרותי, ושחקנים מקצוענים יעשו הכל על מנת לנצח", נכתב ב"givemesport", "אבל למרבה הצער, המשמעות היא ששחקנים רבים מסתכנים בפציעות קשות. שחקן דינמו טביליסי נודר קבטארדזה היה קרוב מאוד לנפילה מסוכנת על גבו, אך למזלו, הוא ניצל בזכות תגובה מהירה של היריב שלו...

"שני השחקנים עלו לכדור גובה, קבטארדזה היה על סף נפילה, ונדמה היה שהוא עומד ליפול על ראשו, אבל לוי הגיב מהר לסיטואציה, תפס אותו והציל אותו... קבטארדזה חיבק את לוי והודה לו, ברגע ספורטיבי אדיר, מושלם".

עוד בוואלה!

"דה רוק" הפתיע את אמו עם בית חדש, וטראומת הילדות עלתה

לכתבה המלאה

באתר אף פרסמו חלק מהתגובות ברשת למהלך, שזכה למאות אלפי צפיות. "אם פיפ"א עדיין מחלקת את פרס המהלך ההגון, אז הנה המועמד הראוי", כתב אחד הגולשים ששיתף את הקטע, בעוד אחר כתב: "הקטע כל כך מושלם, שנראה שהשניים מתואמים ועבדו על הכוריאוגרפיה". גולש אחר צייץ: "נהדר לראות איך השחקן שנופל מתחיל לחייך ולהביע את הכרת התודה שלו". כזכור, מכבי חיפה ניצחה 1:5 במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully