וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלוץ נונו דה קוסטה מועמד למכבי חיפה

9.6.2022 / 10:39

החלוץ מכף ורדה שיחק בעונה החולפת כמושאל מנוטינגהאם פורסט לקון מליגת המשנה בצרפת, וכבש 9 שערים. ב-2019 שיחק נגד הירוקים עם שטרסבורג במוקדמות הליגה האירופית ולטענת חבריו ספג קריאות גזעניות

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 9.6/ספורט1

מכבי חיפה ממשיכה לחפש מועמדים לחיזוק החלק הקדמי ואחד המועמדים המובילים להגיע הוא נונו דה קוסטה. השחקן בן ה-31, יליד כף ורדה שמחזיק גם באזרחות צרפתית, שיחק נגד הירוקים במוקדמות הליגה האירופית בקיץ 2019, אז לבש את מדי שטרסבורג. דה קוסטה סחט את הפנדל במשחק בצרפת, שאותו שטרסבורג תרגמה לשוויון 1:1, בדרך לניצחון 1:3.

אגב, אחרי משחק הגומלין שהסתיים בניצחון 1:2 של מכבי חיפה, שחקני שטרסבורג טענו שחלק מהאוהדים הירוקים השמיעו קריאות גזעניות כלפי דה קוסטה ושחקן נוסף, יוסופ פופאנה. אז קפטן שטרסבורג, ז'ונאס מרטן, העלה לסטורי בחשבון האינסטגרם שלו תמונה של שחקני הקבוצה חוגגים את ההעפלה וכתב: "הקופים עלו שלב. כולנו ביחד אחים". לצד הכיתוב הוא העלה את ההאשטג #noracism (לא לגזענות). הוא גם צייץ את התמונה הזו בחשבון האינסטגרם שלו, ופופאנה כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "תודה על הנהמות, זה היה ממש קלאסי".

שחקן שטרסבורג נונו דה קוסטה נגד בלם מכבי חיפה רמי גרשון. PATRICK HERTZOG/AFP, GettyImages
דה קוסטה מול מכבי חיפה ב-2019/GettyImages, PATRICK HERTZOG/AFP

דה קוסטה הצטיין במדי ולנסיין עם 19 שערים בשתי עונות בליגה השנייה (2015-2017) ונרכש על ידי שטרסבורג תמורת כ-1.5 מיליון יורו. הוא שיחק במדים הכחולים שנתיים וחצי הבקיע 17 שערים בכל המסגרות ובינואר 2020 נמכר לנוטינגהאם פורסט תמורת כ-2 מיליון יורו.

דה קוסטה לא מצא את מקומו בקבוצה האנגלית, רשם 10 הופעות בחצי העונה שלו בקבוצה והושאל למוסקרון הבלגית. בקיץ האחרון חזר לנוטינגהאם וביום האחרון של חלון ההעברות, הושאל לקון הצרפתית. בעונה החולפת כבש 9 שערים ובישל 4 נוספים בליגת המשנה בצרפת. קון לא הצליחה לחזור לליגה הראשונה ולכן לא תרכוש את החלוץ, שחוזר לנוטינגהאם בהתאם לחוזהו.

אתמול דווח בצרפת שמכבי חיפה מעוניינת בחלוץ גנגאן, פרנצדי פיירו. שחקנה בן ה-27 של נבחרת האיטי, כבש בעונה החולפת 15 שערים בליגת המשנה בצרפת. הוא שיחק בגנגאן בשנתיים וחצי האחרונות וחוזהו הנוכחי עתיד להסתיים בקיץ 2023. לפני גנגאן, בילה עונה וחצי במוסקרון הבלגית והבקיע 9 שערים בכל המסגרות.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully