וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרי צפוי להיות כשיר למשחק 4. גרין תחת מתקפה: "העיר את הדוב"

הפציעה של כוכב גולדן סטייט לא חמורה. דריימונד סופג אש מהפרשנים אחרי ההופעה החלשה: "מוכן יותר לפודקאסט מאשר למשחק". איי סמית': "איבד כיוון"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 9.6/ספורט1

דריימונד גרין ממשיך לעמוד במרכז השיח התקשורתי בארצות הברית אחרי ההופעה החלשה שלו במשחק 3 של סדרת הגמר. המנהיג ושר ההגנה של גולדן סטייט סיים את המשחק עם שתי נקודות בלבד, דייק ב-25 אחוזים בלבד מהשדה ויצא בשש עבירות, בהופעה מאכזבת בה נראה היה שהוא מרוכז יותר בשריקות הבוז שמופנות לכיוונו מאשר במשחק עצמו.

בכלל, גרין מציג מספרים חלשים למדי בשלושת המשחקים הראשונים של סדרת הגמר. הוא קלע עד כה 15 נקודות, דייק ב-26 אחוזים מהשדה, עומד על 0 מ-7 מהשלוש ו-5 מ-10 מהעונשין, צבר יותר איבודי כדור מסלים, והאוהדים והפרשנים נהנים ללגלג על כך שהסטטיסטיקות שלו בפודקאסטים שהוא מעלה אחרי משחקים מרשימות יותר מאשר הנתונים על הפרקט.

גרין הודה בסיום המשחק ש"שיחקתי כמו חרא", הבטיח לקחת אחריות ולהיות טוב יותר במשחקים הבאים, אבל הפרשנים כאמור קוטלים אותו, ולא רק בגלל היכולת אלא גם בגלל הגישה. "איך דריימונד יכול לעשות את כל הדברים שעשה אחרי משחק 2, לעשות כל כך הרבה רעש לפני משחק 3, ואז להגיע למשחק ולא לעשות שום דבר?", תהה פרשן ESPN קנדריק פרקינס. "מבחינתי, זה נראה שהוא מוכן יותר לפודקאסט אחרי המשחק מאשר למשחק עצמו".

דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס. Maddie Meyer, GettyImages
הראש לא בכדורסל? דריימונד גרין/GettyImages, Maddie Meyer

לדבריו של פרקינס. "דריימונד לא היה קיים במשחק", ורק גרם נזק בכך שתדלק והוסיף מוטיבציה לבוסטון בכלל ולג'יילן בראון בפרט, אחרי התקרית ביניהם במשחק 2. "הוא העיר את הדוב, ולא עזר לקבוצה שלו להילחם בו", אמר.

גם לדבריו של אייזיאה תומאס, גרין עסוק מדי בעניינים שמסביב למשחקים, ולא במשחקים עצמם. "בגמר ה-NBA, כשאתה משחק על אליפות, שם נבחנת הקשיחות המנטלית והפוקוס שלך. אתה צריך להיות מרוכז 100 אחוז בסדרה", אמר תומאס. "אם אתה מאבד ריכוז, מדבר על הפודקאסטים שלך, מדבר על האוהדים, על היריבה - על הכל חוץ מהמשחק - זה אומר שאיבדת את זה".

"המספרים שלו לא טובים אפילו לשחקן בבית ספר יסודי, אז בטח שהם לא מתאימים לגמר NBA", ממשיך תומאס. "לצערי, נראה שהוא איבד את הכיוון".

גם סטיבן איי סמית' קטל את גרין, והסביר ש"גולדן סטייט הייתה זקוקה לו, והוא לא נתן לה כלום. הוא היה אנמי, הוא פשוט לא הופיע. לעזאזל, היו לו יותר עבירות מנקודות. זה ממש רע. ובגל זה, גולדן סטייט נמצאת עכשיו בבעיה קשה".

סטף קרי גולדן סטייט. רויטרס
סטף קרי גולדן סטייט/רויטרס

בינתיים גולדן סטייט קיבלה גם בשורות חיוביות, כשהתברר שסטף קרי ככל הנראה יהיה כשיר לחלוטין למשחק 4. כזכור, כוכב הווריירס נפצע במחצית השנייה של המשחק הלילה וסטיב קר אמר בסיום ש"זו בהחלט סיבה לדאגה".

לפי שאמס צ'ראניה מ"האתלטיק", "יש אופטימיות סביב הסטטוס של קרי לקראת משחק 4. נראה שקרי לא יזדקק לבדיקת MRI ונמנע מפגיעה משמעותית ברגל שמאל". לדבריו, קרי אמור לקחת חלק באימון של הקבוצה היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully