וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבוסטון היללו את רוברט וויליאמס, גרין חטף שריקות בוז: "ציפיתי לזה"

עודכן לאחרונה: 9.6.2022 / 9:19

הסנטר המצוין דאג לכך שהסלטיקס ינצחו 31:47 בריבאונד, אידוקה: "הוא פקטור מרכזי אצלנו". הפורוורד התעמת עם גרנט וויליאמס ועם הקהל: "אני נהנה מזה". וגם: הנתון המדאיג מבחינת הווריירס, הפציעה של קרי והסל הגבוה מדי

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 9.6/ספורט1
רוברט וויליאמס בוסטון. רויטרס
דאג לכך שבוסטון תשלוט בריבאונד. רוברט וויליאמס/רויטרס

סדרת גמר ה-NBA ההפכפכה נמשכה הלילה (בין רביעי לחמישי). אחרי שגנבה את הביתיות מגולדן סטייט אך הובסה במשחק השני, בוסטון הביסה 100:116 את הווריירס ועלתה ליתרון 1:2 קריטי בסדרה. בוסטון, שתזכה באליפות ראשונה אחרי יותר מעשור אם תשמור על הביתיות שלה, שלטה במשחק ללא עוררין במחצית הראשונה והובילה כבר ב-18 הפרש. אלא שגולדן סטייט חזרה בזכות רבע שלישי נהדר של סטף קרי. אבל למרות הקאמבק ולעיני הקהל הביתי, בוסטון לא פישלה ושייטה בסופו של דבר לניצחון כשהיא עוצרת את גולדן סטייט על 11 נקודות בלבד ברבע האחרון אחרי שזו קלעה 33 ברבע השלישי ו-34 בשני.

הנתון הכי מעודד מבחינתה של בוסטון הוא שב-39 הפעמים האחרונות שכל קבוצה ניצחה את שני המשחקים הראשונים בסדרת הגמר, הקבוצה שניצחה את המשחק השלישי גם זכתה באליפות. אגב, ג'יילן בראון, ג'ייסון טייטום ומרקוס סמארט הם הטריו הראשון שרושם לפחות 20 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים בסדרת גמר מאז שעשו זאת עבדול ג'אבר, מג'יק ג'ונסון ומייקל קופר ב-1984.

ג'יילן בראון אם אל הורפורד בוסטון. רויטרס
בדרך לאליפות ראשונה בקריירה הארוכה? הורפורד חוגג עם בראון/רויטרס

המפתח לניצחון של בוסטון היה ללא ספק בריבאונד, שם ניצחו הסלטיקס 31:47, כולל 15 ריבאונדים בהתקפה שאפשרו לה לעשות הרבה מאוד נקודות. מי שהיה חתום על כך יותר מכולם הוא רוברט וויליאמס שלקח 10 ריבאונדים והוסיף 4 חסימות. וויליאמס אמר על כך: "הרגשנו שהם הורגים אותנו בריבאונד בסדרה הזו, אז רצינו לתת על זה דגש".

אימה אידוקה מאמן הסלטיקס שיבח את רוברט וויליאמס שהיה מצוין בפן ההגנתי: "הוא פקטור גדול שלנו. הוא יודע להתאים את עצמו לכל סיטואציה במשחק".

אל הורפורד: "מצאנו את הדרך לנצח. ג'ייסון וסמארט עשו עבודה גדולה ועשינו עצירות כשהיינו צריכים. יש לנו רצון ורוח לחימה והגבנו להפסד במשחק הקודם. האוהדים היו מדהימים, אני אוהב את האנרגיה כאן".

גרנט וויליאמס בוסטון דריימונד גרין גולדן סטייט. רויטרס
התעסק בעיקר בטראש טוק ופחות בכדורסל. גרין מתעמת עם וויליאמס/רויטרס

בצד שני סטף קרי, קליי תומפסון ואנדרו וויגינס הופיעו מבחינה התקפית. קרי, שקלע 31 נקודות והתפוצץ ברבע השלישי, דידה מעט על רגלו ברבע הרביעי וירד לספסל. בגולדן סטייט מקווים שהפציעה קלה והוא יוכל לשחק במשחק הבא הקריטי בשישי.

קרי התייחס לפציעה הקלה בסוף המשחק ואמר: "אני אהיה בסדר. הרגל שלי נתפסה מתחת לרגל של הורפורד. זה לא כזה חמור. אני לא מאמין שאחמיץ את משחק מספר 4".

גם זו דרך לעצור את סטף: החימום של הווריירס לפני המשחק נעצר בגלל שהסל היה גבוה מדי

דריימונד גרין כמעט ולא היה קיים באספקט ההתקפי. הוא סיים עם 2 נקודות בלבד ובעיקר התעמת עם גרנט וויליאמס ואוהדי בוסטון, ששרקו לו בוז במהלך המשחק. גרין התייחס לכך ואמר במסע"ת: "הם רק מדברים. לא תפקידי להגיב להם, הם עשו מה שציפיתי. אני נהנה מזה. הם מבזבזים הרבה אנרגיה כדי לדבר איתי וזה טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully