וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה לאוהדי הכדורגל: ישראלים יוכלו להיכנס לקטאר במונדיאל

עודכן לאחרונה: 9.6.2022 / 16:23

פיפ"א אישרה כניסה של ישראלים למדינה המארחת, כך שיוכלו לצפות במשחקים. נמשכים התיאומים כדי לאפשר הגעה בטיסות. שר התרבות חילי טרופר: "יש לספורט כוח לחצות יבשות ולחבר בין עמים ומדינות"

לאחר עבודה מאומצת ומשותפת מול פיפ"א, במשך מספר חודשים, הבשיל לאחרונה סיכום משמח ובשורה לאוהדי הכדורגל - ישראלים יוכלו לטוס לצפות במשחקי המונדיאל בקטאר.

פיפ"א אישרה כי ישראלים יוכלו להיכנס לקטאר במהלך המונדיאל ולצפות במשחקים כמו כל אוהדי הכדורגל בעולם, וההתאחדות לכדורגל בישראל נמצאת בקשר ישיר עם פיפ"א בנושא.

לאחר רכישת כרטיס למשחק, כדי לקבל אשרת כניסה יש לפתוח כרטיס אוהד (Fan ID) באופן מקוון. אישור הבקשה יהווה אשרת כניסה לקטאר ויאפשר הזמנת מקום לינה באתר המיועד ברשת. התיאומים נמשכים כדי לאפשר הגעה בטיסות למשחקי המונדיאל.

מונדיאל 2022 קטאר 2022 המונדיאל גביע המונדיאל אליפות העולם הגביע. GettyImages
הושג האישור המיוחל מפיפ"א/GettyImages

שר החוץ יאיר לפיד: "אנחנו מביאים היום עוד הישג מדיני שממלא את לב האוהדים. האהבה לכדורגל וספורט מחברת בין אנשים, בין מדינות והמונדיאל בנובמבר פותח לנו שער ליחסים חמים חדשים, אני מברך את כל השותפים ומחכה לפתיחת התחרות".

שר הביטחון בני גנץ: "אני מברך על התיאום שהושג, למען אוהדי הספורט בישראל ומברך את שר החוץ ושר התרבות, ואנשי משרדיהם שפועלים בנושא ביחד עם ההתאחדות לכדורגל. קטאר היא מדינה בעלת חשיבות בינלאומית, שתורמת גם לשמירה על היציבות באזורנו. אני מקווה שביקורי הישראלים במדינה יביאו לחיזוק ההיכרות בין אזרחי שתי המדינות".

קטאר 2022. רויטרס
הקהל הישראלי יוכל להגיע לקטאר/רויטרס

שר התרבות והספורט, חילי טרופר מסר בנושא: "יש לספורט כוח לחצות יבשות ולחבר בין עמים ומדינות. אני שמח על הבשורה המדינית והספורטיבית החשובה, שתאפשר גם לאוהדים הישראלים להיות שותפים בחגיגת הכדורגל הכי גדולה בעולם. הרבה ישראלים אוהבי ספורט שמחים היום. אני מבקש להודות לחברי שר החוץ יאיר לפיד ולשר הביטחון בני גנץ וכן להתאחדות לכדורגל על ההובלה והשותפות בגיבוש הסיכום החשוב".

אורן חסון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל: "שילוב הכוחות בין ההתאחדות לכדורגל לשרי החוץ, הביטחון והספורט הבטיח את הגעתם של אוהדי כדורגל ישראלים לחגיגת גביע העולם. פעלנו בנושא ישירות מול ראשי פיפ"א והתוצאה הרצויה הושגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully