וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברה בוועד המארגן את המונדיאל טענה שנאנסה בקטאר, תיענש במלקות?

פרשה הזויה במדינה המארחת: הכלכלנית המקסיקנית פאולה שייטקאט התלוננה במשטרה, שדרשה בדיקת בתולים והאשימה אותה ברומן מחוץ לנישואים. עורך דינה הציע לה להינשא לתוקף כדי לחמוק מעונש, שעלול לכלול גם שבע שנות מאסר

בחירתה של קטאר כמארחת מונדיאל 2022 עוררה מחלוקת ברחבי העולם, ומסיבות רבות: העובדה שהטורניר יתקיים בחורף, התנאים המחפירים בהם מועסקים העובדים בהכנות לטורניר, וגם סוגיית זכויות האדם והזכויות לנשים במדינה. מי שחוותה על בשרה את הבעייתיות שבזכויות לנשים במדינה היא פאולה שייטקאט, חברה בוועד המארגן של הטורניר.

הכלכלנית והאנתורופולוגית המקסיקנית טענה שבמהלך שהותה בקטאר גבר אנס אותה ואיים ברצח, אך כנראה זהו החלק הכי פחות מוזר בסיפור. שייטקאט סיפרה כי מכר מהקהילה הלטינית בקטאר נכנס לדירתה, תקף אותה והשאירה חבולה, ויחד עם הקונסול המקסיקאי בקטאר היא ניגשה להתלונן במשטרה המקומית. לאחר מספר שעות, שייטקאט נקראה בחזרה לתחנה, שם המתין החשוד.

החשוד במעשה טען כי לשניים היו יחסים רומנטיים, המשטרה לקחה משייטקאט את מכשיר הטלפון שלה ואף דרשה ממנה לבצע בדיקת בתולים. "משום מה, אני הפכתי לנאשמת", אמרה שייטקאט, שתיארה את הרשויות ואת מערכת המשפט בקטאר כמי שמעוניינים להגן על האדם שהיא מאשימה. מהרגע בו נלקח מכשירה האישי, שייטקאט הפכה לחשודה בקיום רומן מחוץ לנישואים, מעשה שבקטאר עלול לגרור עונש של 100 מלקות ועד שבע שנות מאסר.

לאחר מכן, עורך דינה של שייטקאט הציע לה פשרה כדי להביא לסגירת התיק ולחלץ אותה מעונש - להתחתן עם התוקף שלה. המקסיקנית כמובן לא הסכימה, ובעזרת הוועדה המארגנת היא הצליחה לעזוב את המדינה כשההאשמות נגדה עדיין בתוקף. גזר הדין לא ניתן מאז שעזבה את קטאר, והוא עשוי להתקבל ב-6 במרץ. בכל אופן, שייטקאט לא תוכל לחזור למה שתיארה כ"משרת חלומותיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully