וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם לא יימצא רוכש - הבעלות על הפועל ירושלים תועבר במלואה לחומסקי

מתפזר הערפל סביב המשבר הניהולי בבירה: קבוצת גרינברג, שחולשת על 80 אחוזים מהבעלות על המועדון, תנסה למכור את חלקה. אם לא תצליח בתוך פחות משנה, סוכמו כבר התנאים שבהם יקנה המנהל השותף את מאת האחוזים

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 8.6/ספורט1

"שחר של יום חדש", צייץ הבוקר (רביעי) מנכ"ל הפועל ירושלים גיא הראל, כשניסה לעורר טיזינג לקראת ההודעה על העברת זכויות הניהול במועדון לשותפו איל חומסקי. כעת מתפזר הערפל סביב משבר הבעלות, ומתחילה להתבהר התמונה לעתיד הקרוב.

הקבוצה בראשות משה גרינברג, שמינה במהלך העונה החולפת את איש העסקים מייקל דייויס לנציגו במועדון, חולשת עדיין על 80 אחוזים מירושלים, אך לא לאורך זמן. על פי ההסכם שאליו הגיעה עם ההנהלה, היא תנסה כעת למכור את חלקה; אם לא תצליח בכך בתוך פחות משנה, הבעלות תועבר במלואה לחומסקי (שמחזיק כעת ב-20 האחוזים הנותרים). הסכום שאותו הוא יצטרך לשלם, אם וכאשר, כבר נקבע בהסכם שאליו הגיע עם גרינברג ודייויס.

אייל חומסקי מבעלי הפועל ירושלים. לירון מולדובן
בירושלים מאמינים שהתקציב לא יירד, ומקווים שיעלה. איל חומסקי/לירון מולדובן

ומה תהיה ההשפעה המיידית בפועל? בירושלים אומרים כי בסיס התקציב מהעונה שעברה יישמר, ומקווים להגדילו באמצעות גיוס ספונסרים, משקיעים, שותפים ו/או רוכשים. בד בבד, תחל מלאכת בניית הסגל - ובראשה מינוי מאמן לעונה הקרובה. רק כעת, עם פיזור הערפל, תתקיים פגישה בין יותם הלפרין לבין חומסקי והראל, ובה ייגזר גורלו. בקבוצה לא פוסלים על הסף את האפשרות שהמאמן ימשיך בתפקידו לעונה נוספת, ואם כך יקרה, הצוות שסביבו יוחלף וייעשה ניסיון להחתים עוזר מנוסה ובכיר יותר.

כך או כך, הפרק של איל הנדל"ן, שהחליף את אורי אלון והתעקש להישאר מאחורי הקלעים ולשמור על אנונימיות, עומד בפני סיום. במסגרת הסיכום החדש, קבוצת גרינברג אינה מתנתקת באופן מוחלט ומיידי מהמועדון, והיא תישא בחלק מהתקציב לעונה הקרובה.

קשה לומר שבמועדון עצמו מזילים דמעה על המהלך. "שתקנו יותר מדי זמן, ולא מבחירה", התבטא הראל בציוץ בטוויטר שבו בישר למעשה על השינוי; בתשובה לשאלה של אחד האוהדים ברשת על מה בעצם עומד להשתנות, הגיב כי "חלק מהיעדר השקיפות הוא אופן קבלת החלטות בקבוצה - גם מבחינה מקצועית... הידיעה שמי שמקבל את ההחלטות הם אנשי המקצוע - זה הרבה".

עוד בוואלה!

סוף לקיפאון? זכויות הניהול בהפועל ירושלים עברו לאיל חומסקי

לכתבה המלאה
מאמן הפועל ירושלים יותם הלפרין. דני מרון
אם יישאר, הצוות שמאחוריו ישתנה ויורכב מעוזרים מנוסים ובכירים יותר. יותם הלפרין/דני מרון

האזינו: אהרל'ה ויסברג על השינויים בהפועל ירושלים

ההודעה הרשמית שפירסם המועדון הייתה מפויסת יותר. "אנו מבקשים להודות לגרינברג, התומך הכספי הגדול ביותר של המועדון בשנים האחרונות, על תרומתו הנדיבה", נכתב בה. "אנו רוצים להודות גם לדייויס, שימשיך לסייע לקבוצה בעונה הקרובה. מדובר במהלך שיאפשר למועדון גמישות ניהולית, כלכלית ומקצועית וראשי המועדון יוכלו להתחיל בהכנות לעונה באופן מיידי".

"אנחנו יוצאים לדרך חדשה", אמר חומסקי בהודעת המועדון. "הפועל היא חלק חשוב בחיי ואני מבטיח להעמיד הפועל חזקה, ולהחזיר את הרוח המיוחדת שלה. בשביל זה כולנו חייבים להירתם ולהראות את כוחנו - קודם כל אתם האוהדים, הקהילה המיוחדת שעוטפת את הקבוצה, בעלי הממון - כל אלה שהפועל חשובה להם צריכים להצטרף להוביל אותה למקומה הטבעי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully