וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי פסקואל מתקרב למכבי תל אביב? הסוכן שלו שלח רמז חדש

עודכן לאחרונה: 8.6.2022 / 7:43

בקרוב בישראל? על רקע האופטימיות של הצהובים, סוכנו של המאמן כתב ברשתות החברתיות על "דברים גדולים" שהוא עושה בתל אביב

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 8.6/ספורט1

האם צ'אבי פסקואל מתקרב למכבי תל אביב? בזמן שהצהובים מחפשים מאמן חדש ובכיר במטרה לשקם את הקבוצה, ועל רקע האופטימיות במועדון שפסקואל אכן יגיע, הלילה (בין שלישי לרביעי) הסוכן של המאמן, ואדים מיכאלבסקי, העלה פוסט שמרמז על התקרבות בין הצדדים. מיכאלבסקי העלה תמונה שלו משוחח בטלפון, תייג את עצמו בתל אביב, ישראל, וכתב: "כל יום הוא יום טוב לעשות דברים גדולים". אומנם התמונה שהעלה היא בהחלט לא מתל אביב, אבל המסר בהחלט יכול לעודד את אוהדי מכבי תל אביב, שמשווועים לאיש מקצוע בכיר על הקווים.

אתמול, כזכור, דיווחנו כי קיימת אופטימיות במכבי תל אביב לגבי האפשרות למינויו של צ'אבי פסקואל למאמן הקבוצה בעונה הבאה. הצהובים יצרו קשר מחודש עם המאמן לאחר שזכה עם זניט סנט פטרסבורג באליפות ה-VTB ביום שבת, ולמרות הצהרות של עוזר המאמן שלו כי "יצטרך לקרות משהו מיוחד על מנת שיעזוב", טוענים במועדון כי הצדדים נמצאים בהידברות וייתכן מאוד שהעסקה תיסגר.

צ'אבי פסקוואל מאמן פנאתינייקוס. קובי אליהו
יש לאוהדים סיבה להתעודד? פסקואל בהיכל/קובי אליהו
מתקרב למכבי תל אביב? הפוסט של הסוכן של צ'אבי פסקואל. מתוך פייסבוק, צילום מסך
לא נראה בתל אביב, אבל המסר הובן. הפוסט של הסוכן/צילום מסך, מתוך פייסבוק

העובדה כי זניט סנט פטרסבורג, קבוצתו הנוכחית של פסקואל, לא תשחק בעונה הבאה במפעל אירופי על פי המתסמן, סוללת את דרכו החוצה, והעובדה שרוב הקבוצות הבכירות ביבשת כבר איישו את תפקיד המאמן מונעות ממנו מעבר למקום אחר. במכבי הקציבו סכום כסף, שעל פי גורמים במועדון, הוא גבוה באופן משמעותי מהסכומים אותם שילמו מאז אימן בקבוצה דיוויד בלאט, מאחר והקבוצה תצטרך לשלם גם פיצוי לרוסים על שחרורו של פסקואל, אם וכאשר יגיע.

בקבוצה ימתינו עד לתשובתו הסופית של פסקואל על מנת להתחיל לנוע בשוק השחקנים, כשההערכה היא שעם מינוי מאמן יתחיל מסע החתמות. מבין הזרים, רק שני שחקנים עשויים להישאר - סקוטי ווילבקין וקינן אוואנס. כל שאר השחקנים הזרים לא ימשיכו. ווילבקין מחזיק בחוזה מובטח בקבוצה, אבל התחושה בקרב שני הצדדים היא שקיים מיצוי של הקשר, ושאם תגיע הצעה שתספק את הצהובים מבחינת גובה פיצוי, הם יסכימו לשחררו. עם זאת, ייתכן שמינוי של מאמן בכיר בדמותו של פסקואל עשוי לטרוף את הקלפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully