וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטימיות במכבי תל אביב לגבי מינויו של צ'אבי פסקואל

7.6.2022 / 7:17

הצהובים נמצאים במו"מ עם מאמנה של זניט והעובדה שהקבוצה הרוסית לא תשחק באירופה בעונה הבאה, עשויה לגרום לו לעבור לשורותיהם. במועדון מחכים להתפתחויות כדי להתקדם עם שחקנים, הגעה של פסקואל עשויה לשנות את התמונה גם בנוגע לעתיד ווילבקין

תקציר: ריאל מדריד - באסקוניה 71:83/ספורט1

אופטימיות מסוימת במכבי תל אביב לגבי מינויו של צ'אבי פסקואל למאמן הקבוצה בעונה הבאה. הצהובים יצרו קשר מחודש עם המאמן לאחר שזכה עם זניט סנט פטרסבורג באליפות ה-VTB ביום שבת, ולמרות הצהרות של עוזר המאמן שלו כי "יצטרך לקרות משהו מיוחד על מנת שיעזוב", טוענים במועדון כי הצדדים נמצאים בהידברות וייתכן מאוד שהעסקה תיסגר.

העובדה כי זניט סנט פטרסבורג, קבוצתו הנוכחית של פסקואל, לא תשחק בעונה הבאה במפעל אירופי על פי המתסמן, סוללת את דרכו החוצה, והעובדה שרוב הקבוצות הבכירות ביבשת כבר איישו את תפקיד המאמן מונעות ממנו מעבר למקום אחר. במכבי הקציבו סכום כסף, שעל פי גורמים במועדון, הוא גבוה באופן משמעותי מהסכומים אותם שילמו מאז אימן בקבוצה דיוויד בלאט, מאחר והקבוצה תצטרך לשלם גם פיצוי לרוסים על שחרורו של פסקואל, אם וכאשר יגיע.

צ'אבי פסקוואל מאמן זניט סנט פטרסבורג. BSR Agency, GettyImages
בכל זאת יגיע להיכל? פסקואל/GettyImages, BSR Agency

בקבוצה ימתינו עד לתשובתו הסופית של פסקואל על מנת להתחיל לנוע בשוק השחקנים, כשההערכה היא שעם מינוי מאמן יתחיל מסע החתמות. אנטה ז'יז'יץ' כבר סיכם את תנאיו באנדולו אפס ויעזוב, ומכבי תקבל פיצוי של כ-100 אלף דולר מהעסקה. מבין הזרים, רק שני שחקנים עשויים להישאר - סקוטי ווילבקין וקינן אוואנס. כל שאר השחקנים הזרים לא ימשיכו.

ווילבקין עצמו העביר מסר כי הוא מתלבט ויבחן את האפשרויות שעומדות בפניו, למרות שהוא מחזיק בחוזה מובטח בקבוצה. התחושה בקרב שני הצדדים כי קיים מיצוי של הקשר, וכי אם תגיע הצעה שתספק את הצהובים מבחינת גובה פיצוי, הם יסכימו לשחררו. עם זאת, ייתכן שמינוי של מאמן בכיר בדמותו של פסקואל עשוי לטרוף את הקלפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully