וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס מועמד לאמן את צסק"א מוסקבה

2.6.2022 / 13:53

מאמן מכבי תל אביב לשעבר עשוי להחליף את דימיטריס איטודיס, שיעזוב בתום שמונה עונות ויעבור עם סטפנוס דדאס לפנרבחצ'ה. האדומים אינם צפויים להופיע בעונה הבאה ביורוליג, אך היווני יוכל לפתוח במלאכת הבנייה מחדש לקראת שובם בעתיד

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 2.6/ספורט1

צסק"א מוסקבה נעלמה ממפת היורוליג לפני יותר משלושה חודשים, עם הרחקתן של הקבוצות הרוסיות בשל המלחמה באוקראינה, אבל ממשיכה לשחק בליגת ה-VTB. היא יכולה לזכות הערב (חמישי) באליפות, אם תנצח בחוץ את זניט סנט פטרסבורג בגמר הפלייאוף, והמחשבות לקראת העתיד כבר החלו להירקם.

הרוסים אינם צפויים לשוב לזירה הבינלאומית, ולכן לא יופיעו מן הסתם ביורוליג. זה ידרוש מהם היערכות מחודשת ושונה, ובעיקר בנייה מאפס: כוכבי הקבוצה יעזבו ויתפזרו בין קבוצות הצמרת השונות, וגם המאמן דימיטריס איטודיס ייפרד מהמועדון אחרי שמונה עונות בתפקיד ויעבור לפנרבחצ'ה. עוזרו, אקס הפועל חולון סטפנוס דדאס, ילך בעקבותיו גם לאיסטנבול.

יאניס ספרופולוס, מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
שימש כעוזר מאמן בצסק"א מוסקבה לפני עשור. יאניס ספרופולוס/דני מרון

אלא שייתכן כי השפה היוונית תמשיך להישמע במוסקבה. יאניס ספרופולוס, שפוטר במהלך העונה הנוכחית ממכבי תל אביב, מועמד לרשת את איטודיס ולעבור לצסק"א. מהלך שכזה אמנם ירחיק אותו מהמפעל הבכיר ביבשת, אבל מדובר בסיכון מחושב מבחינתו: הוא יוכל לבנות מחדש את סגל הקבוצה, בתקווה לשוב איתה ליורוליג לקראת 2023/24.

ספרופולוס (55) עבד בעבר בצסק"א ושימש כעוזרו של יונאס קזלאוסקאס בעונת 2011/12. בתקופה האחרונה הוזכר באירופה שמו כמועמד להחליף את נבן ספאחיה בבאסקוניה, אבל הקבוצה מוויטוריה הגיעה בינתיים לסיכום עם ז'ואן פניארויה מוולנסיה.

צסק"א מוליכה על זניט סנט פטרסבורג 2:3 בסדרת הגמר של ה-VTB. במקרה שתפסיד הערב, היא תארח במוסקבה את המשחק השביעי והמכריע בעוד שלושה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully