וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי תל אביב מובילה במירוץ להחתמת מריוס גריגוניס"

דיווח בליטא: הצעת הצהובים היא הטובה ביותר שמחזיק הגארד, שעשוי להצטרף בעונה הבאה. וגם: ז'יז'יץ' סגור באנאדולו, שתחתים עוד שני כוכבים

תקציר: גלאטסראיי - אנאדולו אפס 81:86/ספורט1

מכבי תל אביב מובילה במירוץ לצירופו של הגארד הליטאי מריוס גריגוניס, כך על פי דיווח היום (שבת) באתר הליטאי 15min. גריגוניס, שחקן צסק"א מוסקבה שעזב אותה בפברואר בעקבות הפלישה הרוסית לאוקראינה, דורש להתיר את חוזהו ואילו הרוסים שוקלים לפנות נגדו לערכאות משפטיות בטענה להפרת חוזה.

בעונתו הראשונה והחלקית בצסק"א, גריגוניס רשם 8.5 נקודות, 1.9 אסיסטים ו-1.4 ריבאונדים למשחק במסגרת היורוליג. הוא מחוזר גם על ידי ז'לגיריס קובנה ו-ולנסיה ולפני כשבועיים נטען שגם אולימפיאקוס בעקבותיו, אלא שבליטא פורסם כי ההצעה הכי טובה שהוגשה לו היא ממכבי תל אביב ושעל כן הצהובים הם המועמדים המובילים לצרפו נכון לכתיבת שורות אלה.

אם יצטרף למכבי תל אביב, יהפוך לליטאי השלישי בתולדות המועדון אחרי שרונאס יאסיקביצ'יוס (2003-2005) וסימאס יסאיטיס (2006-2007).

מאריוס גריגוניס, שחקן צסק"א מוסקבה. רויטרס
בעונה הבאה במדי מכבי תל אביב? גריגוניס/רויטרס

וממי שעשוי להגיע למכבי תל אביב, לזה שעוזב: באתר היווני "SDNA" אישרו היום כי אנטה ז'יז'יץ' סיכם את תנאיו באלופת אירופה אנאדולו אפס, שבונה פרויקט גלאקטיקוס של ממש.

ביוון נטען כי מלבד ז'יז'יץ' סיכם גם אקס הפועל אילת, ג'וש ניבו, שלבש את מדיה של ז'לגיריס בעונה החולפת. לגבי וויל קלייברן כבר דווח בשבוע שעבר ש-MVP הפיינל פור של 2019 יחתום באנאדולו, אם כי היום הודגש שבעקבות הארכת חוזה שעליה חתם מתחת לרדאר בצסק"א מוסקבה עד 2025, הטורקים יצטרכו לפצות את הקבוצה הרוסית ב"סכום משמעותי".

שחקן נוסף שצפוי להגיע לקבוצה של ארגין עתמאן הוא דוויין בייקון, הפורוורד שכיכב במדי מונאקו ונעצר עמה בשלב רבע הגמר נגד אולימפיאקוס, לאחר שבעונה הסדירה רשם ממוצעים של 14 נקודות, 41.9% לשלוש ו-3.1 ריבאונדים למשחק. "בייקון קרוב מאוד לסיכום וצפוי להיות הפצצה הבאה שתטיל אנאדולו אפס", נכתב ביוון.

אנטה ז'יז'יץ', מכבי תל אביב. ברני ארדוב
סגור באנאדולו אפס. אנטה ז'יז'יץ'/ברני ארדוב

ומה לגבי שמירה על השלד הקיים? לפי אותו דיווח, אם לא יהיו הפתעות, שיין לארקין אמור לחתום בימים הקרובים על חוזה לשנתיים נוספות בשורות אלופת היורוליג, שתשלם לו מעל ל-3.5 מיליון דולר לעונה. לארקין הוזכר באחרונה כמי ששוקל את אפשרות החזרה ל-NBA, כשגם ריאל מדריד נקשרה עמו במספר הזדמנויות.

אחרון, אך חשוב אולי יותר מכל אלה שהוזכרו לעיל - ואסילייה מיציץ': ביוון דווח כי אנאדולו תיתן לרכז הסרבי "צ'ק פתוח" על מנת להשאירו בקבוצה, וקבוצות NBA שיחפצו בשירותיו של השחקן המצטיין של הפיינל פור בשנתיים האחרונות, יצטרכו לעמוד בדרישותיו הכספיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully