וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולון לא מכינה חגיגות, הרצליה מאמינה שתחזור לעצמה בקליעה

8.6.2022 / 17:21

בחמישי הסגולים יוכלו להפוך לקבוצה הרביעית בכדורסל הישראלי עם שתי אליפויות, היריבה עדיין אופטימית בנוגע לסיכוי לעשות היסטוריה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 8.6/ספורט1

אלופה חדשה בכדורסל עשויה להיות מוכתרת מחר (חמישי, 20:45) אם הפועל חולון תנצח בביתה את בני הרצליה במשחק השני בסדרת גמר הפלייאוף. 5,400 צופים ימלאו את האולם בחולון, כאשר כל הכרטיסים נמכרו עוד לפני המשחק הראשון בסדרה, בו הסגולים "גנבו" את יתרון הביתיות עם ניצחון 71:78 הודות ל-23 נקודות של טיירוס מגי שהוביל את הקלעים, ולמרות 18 ו-20 ריבאונדים של צ'ינאנו אונואקו בצד של הרצליה.

מייקל קייזר, שחקן הפועל חולון. דני מרון
40 דקות מאליפות. שחקני הפועל חולון/דני מרון

הנתונים: הפועל חולון רוצה להצטרף למועדון מצומצם, שכולל כרגע שלוש קבוצות בלבד שזכו באליפות יותר מפעם אחת. מכבי תל אביב (55 אליפויות), הפועל תל אביב (5) והפועל ירושלים (2) עשו זאת בעבר. בני הרצליה מקווה להיות הקבוצה התשיעית בהיסטוריה שזוכה באליפות, והשלישית אי פעם שסוגרת עונה עם דאבל אחרי מכבי והפועל תל אביב. גיא גודס יכול להפוך לרביעי בכל הזמנים שזוכה באליפות המדינה הן כשחקן והן כמאמן, אחרי חיים שטרקמן, רלף קליין ועודד קטש. כל תשע סדרות הגמר שנערכו בשיטת הטוב משלושה משחקים עד היום הסתיימו בניצחון של הקבוצה בעלת יתרון הביתיות, כאשר בכל המקרים זו הייתה מכבי תל אביב. החל מעונת 1978/79 התקיימו בישראל 76 סדרות של הטוב משלושה משחקים במסגרת הפלייאוף העליון: 45 הסתיימו בסוויפ (59%), 31 הגיעו למשחק שלישי מכריע (41%). ב-62 מסדרות הטוב משלושה עד היום ניצחה הקבוצה בעלת יתרון הביתיות (86%), לעומת 14 ניצחונות בלבד של הקבוצה ללא יתרון הביתיות (18%). בשתי סדרות חצי הגמר שנערכו בפלייאוף הנוכחי, ניצחה הקבוצה בלי הביתיות.

במרכז ההתמודדות: כריס ג'ונסון וכריס באב. שני המנהיגים של הקבוצות לאורך רוב שלבי העונה היו רחוקים מיכולתם במשחק הראשון בגמר, וינסו לחזור לעצמם במשחק השני.

עוד בוואלה!

סוף לקיפאון? זכויות הניהול בהפועל ירושלים עברו לאיל חומסקי

לכתבה המלאה
שחקני בני הרצליה. דני מרון
בני הרצליה עדיין אופטימית/דני מרון

בכמה מילים: "זה רק 0:1". זו המנטרה שבהפועל חולון שידרו לשחקנים ולאוהדים מהרגע שהסגולים ניצחו את המשחק הראשון בהרצליה. במועדון לא מכינים שום חגיגות למקרה של זכייה באליפות, ואם יניפו את הצלחת מחר, יפעלו באופן ספונטני. בצד המקצועי, בחולון ימשיכו לשים דגש על שחקני החוץ של הרצליה, בעיקר באב, כשהם יודעים שהם יהיו חייבים לעצור את היריבה על אחוזים נמוכים לשלוש כמו במשחק הקודם. מבחינה התקפית, בחולון ינסו להכניס עוד שחקנים למשחק מלבד הגארדים ג'ו רגלנד וטיירוס מגי, כשבקבוצה מקווים לתרומה של כריס ג'ונסון והיידן דלטון, שלא בלטו עד לדקות הסיום במשחק הראשון.

למרות האכזבה הגדולה במשחק הראשון בסדרה, בבני הרצליה אופטימיים שניתן לנצח בחולון ולהחזיר את ההכרעה לאולם היובל, כפי שעשו בסיבוב השני בליגה. בהרצליה מאמינים כי יכולת הקליעה החלשה שהציגו במשחק הראשון לא תחזור על עצמה, ומלבד עבודה על אלמנטים התקפיים, רוצים בקבוצה מהשרון לעצור בעיקר את משחק הפיק אנד רול של ג'ו רגלנד, שהסב להם את רוב הנזק במשחק הראשון. הקבוצה תעמיד אוטובוסים לטובת האוהדים ברישום מראש, ומקווים כבר ביום שישי להתחיל את מכירת הכרטיסים למשחק שלישי ומכריע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully