וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריימונד מדבר על אגרסיביות, בוסטון רוצה לשמור על קור רוח

לקראת משחק 3 בגמר: גרין ממשיך למשוך תשומת לב עם פרשת הטכניות והסגנון האגרסיבי, טייטום יודע שלנצח את גולדן סטייט זה "לא מדע טילים" (בין רביעי לחמישי, 4:00)

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 8.6/ספורט1

המומנטום בסדרת גמר ה-NBA ללא ספק עבר לידיים של גולדן סטייט, אחרי הניצחון המרשים של הווריירס במשחק מספר 2 שהשווה את הסדרה ל-1:1. ההתקפה של סטיב קר שוב נראתה קולחת ושוטפת, סטפן קרי בשיאו, ההגנה נראית חדה ויעילה, בוסטון נראית שוב תקועה ולא יציבה, אבל איכשהו למרות הכל שוב הכותרות הגדולות הן סביב דריימונד גרין, שממשיך להיות מעורב בתקריות.

גרין עושה לא מעט רעש. במשחק הקודם בבוסטון טענו שהוא אמור היה להיות מורחק, אחרי שתי עבירות טכניות (שאחת לא נשרקה, משום מה). במהלך המשחק הוא היה מעורב בטראש טוק עם שחקני הסלטיקס, והמשיך למצב את עצמו כשחקן לא אהוב במיוחד, עם פה גדול. בנוסף, אחרי המשחק טען ש"ההתקפה שלנו התחילה תמיד בסטף קרי, גם כשקווין דוראנט היה פה", ובכך הרגיז חלק מאוהדי המשחק ופרשנים.

שחקן גולדן סטייט ווריירס, דריימונד גרין, מול שחקן בוסטון סלטיקס, דריק וייט. Ezra Shaw, GettyImages
טראש טוק בלתי פוסק. גרין/GettyImages, Ezra Shaw

אבל כל אלה לא מעניינים את גרין, רק המוטיבציה שלו והאנרגיה שהוא מביא למשחק, ולזה הוא גם מצפה במשחק 3, שייערך הלילה (4:00, בין רביעי לחמישי). "לא הייתי יכול לחיות עם עצמי אם היינו מגיעים לקיץ ומפסידים את גמר ה-NBA רק בגלל שלא הצלחנו להתמודד עם כוח מול כוח", אמר גרין, שהודה שבמשחק הראשון הווריירס נכנעו לאגרסיביות ולאינטנסיביות של הסלטיקס. "אני חושב שמבחינתי זה היה העניין, ומבחינתי זאת המחלקה שלי, שם אני אמור להנהיג, ואסור לי לאכזב את החברים".

גרין הוסיף: "בתור ילד, ששיחק במגרשים בשכונה, גדלתי על שחקנים כמו גארי פייטון, ראשיד וואלאס, ראיתי אותם ואיך שהם מטפלים בעניינים שלהם. דניס רודמן. ראיתי את החבר'ה האלה, צ'ארלס אוקלי, יש לי הערכה גדולה לאיך שהם מטפלים בעניינים ומסדרים אותם. זה חלק חשוב מהמשחק. זאת מיומנות".

עוד בוואלה!

הכל בפנים: סטף קרי בשיאו, וגולדן סטייט שוב נותנת בראש

לכתבה המלאה
ג'ייסון טייטום, שחקן בוסטון סלטיקס. Ezra Shaw, GettyImages
בבוסטון עסוקים בעיקר בהורדת כמות האיבודים. טייטום/GettyImages, Ezra Shaw

גרנט וויליאמס, שחקן הסלטיקס (שגם משמש כסגן נשיא ארגון השחקנים), שהיה מעורב בתקרית עם דריימונד, אמר: "על פי החוקים, טכנית זה טכנית, ולא משנה מה הסיטואציה. אף אחד לא אוהב ששחקן מורחק, אבל כשחקנים אנחנו רק רוצים לראות עקביות. לא הופתענו שהשופטים לא נתנו לו טכנית שנייה, המשכנו הלאה. אנחנו פשוט מקווים שכולם ייהנו מהחסד הזה, שתהיה עקביות". הדברים שאמר ווויליאמס היו בעקבות דברים שאמר שופט העבר המפורסם סטיב ג'אבי: "אתה חייב להתחשב בזה שלשחקן כבר יש טכנית אחת. האם מה שקרה פה מספיק בשביל לתת לו טכנית שנייה ולהרחיק אותו? אישית הייתי אומר שזה כלום ונותן לתקרית להתפוגג. זו דעתי".

אמירה נוספת שגררה כותרות בבוסטון היו דברים של שחקן העבר של הסלטיקס סדריק מקסוול, שאמר: "כל השיט הזה שדריימונד עושה על המגרש? בשנות ה-80, הוא היה מקבל על זה פצצה שפאקינג מעיפה אותו". על זה גרין הגיב: "ראיתי מה מקסוול אמר. יש לי הערכה לאנשים האלה. הדבר שמפתיע אותי בנוגע לכדורסל של שנות ה-80 וה-90, או מתי שלא תגידו שהמשחק היה קשוח - זה שיש חבר'ה שמדברים הרבה, אבל לא הם היו אלה שמרביצים לאנשים. היו כאלה שהיו משכיבים אותך בנוקאאוט, ביל ליימביר, ריק מהורן. אבל כל אחד פה מדבר כאילו הוא היה כזה. כולכם הייתם מקבלים מכות. לא כל אחד שמדבר על קשיחות בימים שלו, באמת היה קשוח".

אך עם כל הכבוד, בוסטון יודעת שיש לה בעיות אחרות, אם היא רוצה לנצח במשחק 3. המוקד יהיה באיבודי הכדור. כשהסלטיקס רושמים 15 איבודים ומטה בפלייאוף, כפי שעשו במשחק 1, הם במאזן 2:13. במשחקים שבהם יש להם יותר מ-15 איבודים (כמו במשחק 2), הם במאזן 5:0. "איבודים זה חלק מהמשחק, במיוחד כשרואים כמה נקודות הם עשו מהאיבודים שלנו", אמר ג'ייסון טייטום, "אם נגביל את כמות האיבודים שלנו, נגביל קצת את הנקודות שלהם. ברור לנו שאם נפחית באיבודים, נשפר את הסיכויים שלנו לנצח. זה לא מדע טילים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully