וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבר לקבוצתו האהודה: ניב ברקוביץ' הושאל ממכבי ת"א להפועל פ"ת

אחרי עונה כמושאל בבית"ר תל אביב/בת ים, הקשר (19) ימשיך בליגה הלאומית ויעשה זאת במדי המועדון שבמשחקיו נכח בילדותו: "במשחק העלייה הקודם הוא היה ביציע"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 8.6/ספורט1

הפועל פתח תקוה הודיעה הבוקר (רביעי) על שחקן נוסף שמצטרף לקבוצה, אבל עשתה זאת בדרך ייחודית. בקבוצה חתם הקשר ניב ברקוביץ' בן ה-19, שמגיע בהשאלה לעונה ממכבי תל אביב, אבל במועדון הודיעו על צירופו לצד מספר תמונות של ברקוביץ' בילדותו ביציע אוהדי הפועל פתח תקוה.

ברקוביץ', שחקן קבוצת הנוער של מכבי תל אביב שאת העונה האחרונה העביר כמושאל בבית"ר תל אביב בת ים, הוא אוהד הפועל פתח תקוה ובקבוצה פרסמו ברשתות החברתיות תמונות שלו בילדותו וכתבו: "במשחק העלייה הקודם הוא היה ביציע, איך הוא יסיים את העונה הזו בהפועל? וולקאם ניב!".

"אני שמח להצטרף להפועל פתח תקוה", אמר ברקוביץ' לאחר החתימה. "אני יודע שהגעתי למקום מיוחד עם ציפיות גבוהות, אעשה את המקסימום כדי שנעמוד בהן ונשמח את הקהל".

ברקוביץ', קשר מרכז שדה, רשם בעונה האחרונה בליגה הלאומית 21 הופעות, 20 מתוכן בהרכב, כבש שער אחד והוסיף למאזנו ארבעה בישולים. ברקוביץ' שיחק בנבחרות הצעירות של ישראל, עם 12 הופעות בנבחרת הנערים וארבע הופעות בנבחרת הנוער.

ברקוביץ' מצטרף לקבוצתו של עופר טסלפפה אחרי שזו כבר הודיעה על הגעת רז שטיין, מתן פלג ועידן שמש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully