וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פערים בין הפועל תל אביב לבלם ההולנדי בארט פרינדס, שיחות עם האוהדים

8.6.2022 / 8:54

שחקן ספרטה רוטרדם מועמד. הבעלים ונציגי האוהדים ב"משא ומתן", במועדון מקווים שחרם המנויים יוסר ומבטיחים שקיפות

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 8.6/ספורט1

הפועל תל אביב מנהלת מגעים מזה כשבועיים עם הבלם ההולנדי בארט פרינדס, ששיחק בשש השנים האחרונות בספרטה רוטרדם. בין הצדדים קיימים פערים, אבל המו"מ נמשך והאדומים מקווים להגיע לעמק השווה. פרינדס בן ה-31 רשם 173 הופעות בליגה הבכירה בהולנד, בה הוא שיחק עם ספרטה רוטרדם וגו אהד איגלס.

שחקן ספרטה רוטרדם, בארט פרינדס. BSR Agency, GettyImages
173 הופעות בליגה הבכירה בהולנד. פרינדס/GettyImages, BSR Agency

בתוך כך, בהפועל תל אביב רוצים להביא לסיום מחאת האוהדים והחרם על מנויים וכרטיסים, ומאחורי הקלעים מתקיימים בימים האחרונים שיחות בין האוהדים לבין חלק מהבעלים בנוגע למתווה בו הבעלים יציגו בשקיפות את כל הדרישות שלהם עבור מכירת המועדון בידי גוף חיצוני המקובל על שני הצדדים, כאשר במקביל גם את כל נושא המכירה ינהל גוף שאינו קשור לבעלים, כזה שיעשה מאמצים אמיתייים וכנים לסגור עסקה בה יימכר המועדון.

עוד בוואלה!

בוקסנבוים: "דוידה וליידנר לא יעברו לקבוצה בארץ". גאנם חתם

לכתבה המלאה
איציק ניסנוב, בעלי הפועל תל אביב. אריאל שלום
יש נכונות, אך ההסכם רחוק. ניסנוב/אריאל שלום

לפחות כלפי חוץ, האחים ניסנוב משדרים כי יסכימו לשקיפות מלאה ולאפשרות שייתנו לגורם חיצוני לנהל את המו"מ, אך בין הדברים שנאמרים לאוהדים לבין הגעה לסיכום המרחק לא קטן, והשיחות יימשכו. כמובן שבמקרה והצדדים יגיעו להבנות כאלה, האוהדים יבטלו את חרם המנויים והכרטיסים, מה שיבטיח למועדון הכנסות ראויות בעונה הקרובה ואפשרות להעביר סגל שחקנים ראוי בבקרת התקציבים בעונה הקרובה.

בצד המקצועי, האדומים עדיין לא סגורים על שוער לעונה הבאה. העדיפות הראשונה היא עדיין אריאל הרוש, אך הדרישה שלו לחוזה לשנתיים לא מקובלת על המועדון. ארנסט שטקוס קיבל הצעה נמוכה משמעותית מהשנה שעברה לעונה אחת, וגם הוא בודק אופציות אחרות, כאשר במועדון מקווים שבשבוע הקרוב ייסגר הנושא עם אחד מהשניים. מעבר לכך, המטרה העיקרית כרגע היא לצרף חלוץ, קשר ובלם זרים, כאשר במועדון אומרים: "בעמדות האלה הסכומים הכי גבוהים שיושקעו, אסור לנו ליפול בתפקידים האלה, אלה השחקנים שצריכים לשדרג את הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully