וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכב שלילארד צריך לצידו? ביל בין המועמדים להגיע לפורטלנד

כחלק מהמאמצים לחזור לפלייאוף, הבלייזרס סימנו מספר שמות וביניהם כוכב וושינגטון. גם לאבין, ברידג'ס, גרנט וקולינס הוזכרו

אוהדי גולדן סטייט חוגגים במשחק השני של סדרת הגמר/מתוך טוויטר

פורטלנד טרייל בלייזרס אמנם הצליחה להגיע לגמר איזורי רק פעם אחת בעידן דמיאן לילארד, אך בשנים האחרונות היא נחשבת לאחת הקבוצות יציבות בליגה לאור העובדה שכמעט ולא פספסה את הפלייאוף. העונה האחרונה הייתה היוצאת מן הכלל, ופציעה שהשביתה את לילארד בשלב מוקדם הובילה לכך שבפלייאוף 2022 היא צפתה מהבית.

במהלך העונה הבלייזרס נפרדו מסי ג'יי מקולום שעבר בטרייד לניו אורלינס, וביישורת האחרונה של העונה הם הרבו להפסיד ולהעניק דקות לשחקנים צעירים. כעת, הקבוצה מאורגון לא רוצה ללכת לבנייה מחדש עם שחקנים צעירים, אלא להרכיב קבוצה איכותית סביב לילארד שתוכל להיאבק על חזרה לפלייאוף ואולי אף מעבר לכך.

בידיעה שפרסם העיתונאי קווין אוקונור מ"דה רינגר", שני כוכבים מובילים שהוזכרו לחבור ללילארד הם בראדלי ביל וזאק לאבין. בעוד שחקנה של שיקגו הופך הקיץ לשחקן חופשי, לחברו של דני אבדיה בוושינגטון יש אופציית שחקן על החוזה בשנה הבאה, כך שהוא יוכל לוותר עליה ולהפוך לשחקן חופשי או לממש אותה ולעבור בטרייד, בהנחה שלא ירצה להמשיך בבירה.

שחקן פורטלנד טריילבלייזרס דמיאן לילארד מול שחקן מינסוטה טימברוולבס פטריק בברלי. Soobum Im, GettyImages
הבלייזרס רוצים לצרף לו כוכב. לילארד/GettyImages, Soobum Im

פרט לשני הגארדים, אוקונור ציין גם שמות של מספרים פורוורדים שנמצאים על הכוונת של הבלייזרס. אחד מהם הוא מיילס ברידג'ס, שיהפוך לשחקן חופשי מוגבל אחרי שסיים את חוזה הרוקי בשארלוט, ולצידו הוזכרו גם ג'רמי גרנט וג'ון קולינס שנמצאים תחת חוזים בדטרויט ובאטלנטה בהתאמה.

יש לציין כי פורטלנד היא אחת מהקבוצות הבודדות בליגה שיש לה מספיק מקום מתחת לתקרת השכר כדי להחתים שחקן חופשי בכיר מבלי לבצע טרייד. בנוסף יש לה את הבחירה השביעית בדראפט הקרוב ומספר שחקנים צעירים שעשויים לפתות קבוצות אחרות לוותר על הכוכבים שלהם במסגרת עסקה אפשרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully