וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מושלמת במסע למזרח הרחוק: ניימאר סידר לברזיל 0:1 ביפן

אחרי ה-1:5 על דרום קוריאה, כוכב הסלסאו דייק מהנקודה הלבנה (77) בדרך לניצחון בטוקיו והוא רחוק שלושה שערים מהשוואת השיא של פלה. דרום קוריאה ניצחה 0:2 את צ'ילה

תקציר: יפן - ברזיל 1:0/ספורט1

נבחרת ברזיל המשיכה היום (שני) בהכנות שלה לקראת מונדיאל 2022 בקטאר וסיימה את המסע למזרח הרחוק עם שני ניצחונות בשני משחקים. אחרי ה-1:5 על דרום קוריאה, הסלסאו הגיעו לטוקיו והתקשו, אך בסוף השיגו 0:1 על נבחרת יפן.

בדומה למשחק הקודם, גם הפעם המאמן טיטה הציב הרכב חזק במיוחד, שכלל גם את השוער הבכיר שלו שסופסל בסיאול - אליסון בקר מליברפול. האורחת הגיעה ליותר הזדמנויות, אך לא הצליחה להבקיע עד הדקה ה-77. בעיטה של ניימאר נעצרה על ידי השוער המקומי שואיצ'י גונדה, רישרליסון הוכשל כשניסה להגיע לכדור החוזר והשופט שרק לפנדל. ניימאר דייק מהנקודה הלבנה בשער היחיד בהתמודדות, וכעת הוא רחוק שלושה שערים בלבד מפלה - מלך שערי הנבחרת בכל הזמנים.

ברזיל סיימה את חלקה בפגרת הנבחרות הנוכחית ומשחקה הבא ייערך בחודש ספטמבר, אז תפגוש את ארגנטינה למשחק השלמה ממוקדמות המונדיאל. כזכור, המפגש המקורי בין הנבחרות הופסק לאחר ששוטרים ברזילאים עצרו את ההתמודדות בעקבות הפרה של ההנחיות לכאורה על ידי כמה משחקני ארגנטינה. על אף שהמשחק רשמי, אין לו משמעות מעבר ליוקרה וליריבות לאור העובדה ששתי הנבחרות כבר הבטיחו את מקומן בגביע העולם.

עוד בוואלה!

אמבפה ראשון, ויניסיוס שני: אלו השחקנים הכי יקרים בעולם

לכתבה המלאה
וואנג הי-צ'אן, שחקן נבחרת דרום קוריאה. JUNG YEON-JE/AFP, GettyImages
דרום קוריאה השאירה מאחור את התבוסה לברזיל. הי צ'אן חוגג/GettyImages, JUNG YEON-JE/AFP

במשחק נוסף באסיה, דרום קוריאה התאוששה מהתבוסה לברזיל עם ניצחון 0:2 על צ'ילה. וואנג הי-צ'אן מוולבס הבקיע את השער הראשון בדקה ה-12, וכוכב טוטנהאם יונג מין סון הכפיל בדקה ה-90. דרום קוריאה תקיים עוד שני משחקי ידידות בפגרה הנוכחית, נגד פרגוואי ביום שישי הקרוב ומול מצרים ארבעה ימים לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully