וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגה בסיאול: ברזיל מחצה 1:5 את דרום קוריאה. צמד לניימאר

כוכב פ.ס.ז' ממשיך להתקרב לפלה בזכות שני פנדלים מדויקים, רישרליסון, קוטיניו וגבריאל ז'סוס הוסיפו והסלסאו מחצו במשחקם הראשון במסע במזרח הרחוק

תקציר: דרום קוריאה - ברזיל 5:1/ספורט1

מסע המשחקים של נבחרת ברזיל במזרח הרחוק יצא לדרך היום (חמישי) עם ניצחון 1:5 על דרום קוריאה באצטדיון בסיאול.

הסלסאו, שביום שני ישחקו באצטדיון בטוקיו נגד יפן ובשבת הבאה יפגשו באוסטרליה את נבחרת ארגנטינה למשחק ידידות מרתק, עלו בהרכב חזק כחלק מההכנה שלהם למונדיאל בקטאר בחורף, ואמנם הבקיעו שני שערים מתוך החמישה בבעיטות מהנקודה הלבנה, אבל בהחלט הציגו יכולת משכנעת שהעלתה את רף הציפיות.

ניימאר, חלוץ נבחרת ברזיל. Chung Sung-Jun, GettyImages
צמד מהנקודה הלבנה. ניימאר ושחקני ברזיל חוגגים/GettyImages, Chung Sung-Jun

אדרסון הפצוע נעדר וגם אליסון זכה למנוחה, כך שבשער של ברזיל עמד ווברטון שרשם את הופעתו ה-11 במדי הסלסאו, אבל מלבדו טיטה עלה בהרכב די מרשים שכלל את דני אלבס, מרקיניוס, טיאגו סילבה, אלכס סנדרו, פרד, קאסמירו, ראפיניה, לוקאס פאקטה, ניימאר ורישרליסון. מנגד, דרום קוריאה שגם היא הבטיחה את מקומה במונדיאל בקטאר, מסתמכת בעיקר על כוכב טוטנהאם, סון.

ברזיל פתחה את המשחק בסערה והיה זה רישרליסון שכבר בדקה השביעית מצא את הרשת, או יותר נכון חגג אחרי שפרד בעט כדור שפגע בו, הטעה את השוער ונכנס פנימה, אבל המקומיים הצליחו לחזור למשחק עוד במחצית הראשונה משער של ווי ג'ו הוואנג (31), חלוץ בורדו שנהנה מבישול של וואנג הי צ'אן, חברו לחוד ושחקן וולבס האנגלית. שלוש דקות להפסקה ברזיל שבה ליתרון והפעם היה זה שניימאר שכבש, אחרי שאלכס סנדרו הוכשל ברחבה ולא שכנע את השופט שנעשתה עליו עבירה, אך שופטי המסך סברו אחרת, הובילו לשינוי ההחלטה וכוכב פריז סן ז'רמן חגג.

שחקני נבחרת ברזיל. רויטרס
המסע במזרח הרחוק נפתח בהצלחה. שחקני ברזיל מודים לקהל/רויטרס

בדקה ה-57 שוב התערבו שופטי המסך לטובת הסלסאו ופנדל נוסף הוענק לצהובים-כחולים, גם הפעם היה זה סנדרו שהוכשל ברחבה וזכה תחילה להתעלמות מהשופט. כמו בפנדל הראשון, ההחלטה התהפכה וניימאר שהתכבד בביצוע הבעיטה, השלים צמד ולא רק העלה את ברזיל ל-1:3, אלא גם העלה את מאזנו בנבחרת ל-73 שערים והוא בסך הכל במרחק של ארבעה שערים מהשוואת המאזן של פלה.

לקראת הסיום, את תוצאת המשחק חתמו המחליפים פיליפה קוטיניו וגבריאל ז'סוס, שכבשו מתוך הרחבה בדקות 79 ו-90+2 בהתאמה וקבעו 1:5 מוחץ. ברזיל, אגב, לא הפסידה אף משחק מאז שנכנעה לארגנטינה בגמר הקופה אמריקה לפני כמעט שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully