וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העלבון האחרון: מנצ'סטר יונייטד תשלם לפוגבה "בונוס נאמנות"

הצרפתי יעזוב את בפעם השנייה ונראה כי יחזור ליובנטוס ששוב תקבל אותו ללא תמורה, בממלכה נחשף סעיף מפתיע לצד הסכום הכולל שהרוויח בשש השנים האחרונות

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 2.6/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד השקיעה מאות מיליוני ליש"ט בפול פוגבה בשני העשורים האחרונים, אם לדייק אז 219 מיליון ליש"ט בסך הכל לפי הפרסומים בממלכה, אבל אתמול (רביעי) היא הודיעה בפעם השנייה על כך שהוא עוזב אותה ללא תמורה.

שש שנים אחרי ששב לשדים האדומים, ששילמו 89 מיליון ליש"ט ליובנטוס כדי להחזירו אחרי ארבע שנים, פוגבה מסיים את חוזהו בסוף החודש, כבר פורסם לא אחת שסירב להאריכו פעם נוספת ויעזוב בוודאות, ככל הנראה לקדנציה שנייה ביובנטוס ששוב תצרף את הקשר הצרפתי מבלי לשלם על ההעברה.

פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
העלבון האחרון לפני שהוא עוזב. פוגבה/רויטרס

הבוקר מסתבר כי כי לא מספיק שפוגבה שוב עוזב את תיאטרון החלומות בחינם (בפעם הקודמת זה היה תמורת סכום זעום שמוערך בכ-1.5 מיליון ליש"ט ואינו נוגע לדמי העברה), אלא שהוא גם ישלשל לחשבון הבנק שלו 3.78 מיליון ליש"ט נוספים לאור "בונוס נאמנות" שהכניס לחוזהו במנצ'סטר יונייטד.

"סעיף הנאמנות זהו העלבון האחרון כדי להביך את אוהדי מנצ'סטר יונייטד", נכתב באנגליה, "הוא יזכה לבונוס די שמן על משך שש שנים שבמהלכן לא עמד בציפיות". פוגבה ערך שותף ב-226 משחקים בקדנציה השנייה שלו במדי השדים האדומים, הבקיע 39 שערים והשתכר 968,715 אלף ליש"ט על כל משחק בחישוב שכרו הכולל חלקי מספר ההופעות בהן נטל חלק.

פוגבה צפוי לשוב לקדנציה נוספת ביובנטוס כאמור לעיל, אבל רשמית יודיע על עתידו ב-17 ביוני במסגרת סרט דוקומנטי אודותיו שיתפרסם ב"אמזון פריים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully