וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר חתם לשנתיים בהפועל חיפה: "שמח ונרגש להצטרף"

עודכן לאחרונה: 5.6.2022 / 20:44

המאמן הוותיק יחליף בתפקיד את אלעד חסין, שעזב לעירוני נס ציונה: "אעשה הכול כדי לשמח את האוהדים", אביבי ממשיך באילת

תקציר: ריאל מדריד - באסקוניה 71:83/ספורט1

הפועל חיפה הודיעה היום (ראשון) על מינויו של שרון דרוקר למאמנה. דרוקר בן ה-54 חתם לשנתיים אצל האדומים ויחליף בתפקיד את אלעד חסין, שעזב לעירוני נס ציונה בימים האחרונים. במקביל ימשיך דרוקר לאמן גם את נבחרת הנשים.

מאמן חיפה שרון דרוקר אמר: "שמח ונרגש להצטרף למשפחה האדומה. אתגרים מעניינים לפנינו ואעשה הכול בצוותא עם ההנהלה והצוות לעשות אתכם גאים ושמחים. חג שמח ויאללה הפועל".

שרון דרוקר מאמן הפועל חיפה. אתר הפועל חיפה, אתר רשמי
יוצא לדרך חדשה. דרוקר/אתר רשמי, אתר הפועל חיפה

יושב ראש הפועל חיפה יובל רוסמן אמר לאחר החתימה: "שרון דרוקר מתאים למשפחה האדומה שלנו כמו כפפה ליד. הייתה תמימות דעים לגביו ולכן הבחירה בו הייתה קלה. רצינו את שרון כבר לפני חמש שנים וכעת סגרנו מעגל. אני בטוח ששרון יוביל את הקבוצה לא רק בשנתיים הבאות, אלא מעבר לכך, ואיתו נעשה קפיצת מדרגה מקצועית".

דרוקר החל את הקריירה שלו כעוזר מאמן במכבי רעננה ולאחר מכן הפך למאמן הראשי שם, תפקיד אותו מילא במשך שלוש שנים. לאחר מכן אימן גם את הפועל גליל עליון, הפועל ירושלים, אוראל גרייט, ריטאס וילנה, אוסטנד, שימש כעוזרו של פיני גרשון במכבי תל אביב במשך שנתיים והמשיך באריס סלוניקי, סוטור, הפועל ירושלים, גלבוע/גליל, מכבי ראשון לציון, אקדמיק סופיה, הפועל אילת, הפועל חולון ובני הרצליה. דרוקר זכה ביול"ב קאפ עם הפועל ירושלים ב-2004 וביורוקאפ צ'לנג' אם אוראל גרייט ב-2006, בנוסף הוא זכה באליפות עם אוסטנד ב-2007 ובגביע איתה עונה לאחר מכן.

שחקן הפועל אילת נועם אביבי ממשיך לעונה נוספת. דוברות הפועל אילת, אתר רשמי
ממשיך באילת גם בעונת 2022/23. אביבי/אתר רשמי, דוברות הפועל אילת

בתוך כך, הודיעה הפועל אילת כי נועם אביבי האריך את חוזהו וחתם לעונה נוספת בקבוצה הדרומית. הפורוורד הצטרף לקבוצה של אריאל בית הלחמי במהלך העונה שעברה מגלבוע/גליל, קלע 14 נקודות כבר בהופעת הבכורה שלו וסייע לחבריו להישאר בליגה תוך כדי שהוא מעמיד ממוצעים נהדרים של 7.8 נקודות לאורך העונה.

אביבי הגיב על חידוש החוזה: "אני שמח מאוד להמשיך בהפועל אילת ובטוח שנעשה דברים יפים השנה ונביא את הקבוצה למקום שהיא ראויה לו בצמרת הטבלה, יאללה אילת".

מאמן הקבוצה אריאל בית הלחמי: "נוכחנו לראות את היכולת הנהדרת של נועם והפוטנציאל הטמון בו בעונה שעברה, אני משוכנע שהקהל האילתי יהנה ממנו גם העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully