וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "הקבוצה הטובה ביותר תנצח", אהרוני: "מאבק בין שני סגנונות"

3.6.2022 / 12:22

הפועל חולון ובני הרצליה מתכוננות לקראת פתיחת סדרת גמר הפלייאוף ביניהן. מאמן מחזיקת הגביע מתרגש לקראת ההופעה הראשונה שלו במעמד: "נעשה את המיטב". מאמן הסגולים: "צריכים להיות מרוכזים בדברים הקטנים". פניני: "רוצה להשיג אליפות עם המועדון הזה"

מנהלת ליגת העל בכדורסל ערכה היום (שישי) מסיבת עיתונאים רשמית לקראת גמר הפלייאוף בליגת העל בכדורסל בין בני הרצליה להפועל חולון במסגרת אירועי הגאלה של עונת 2021/22. כזכור, שתי הקבוצות העפילו למעמד הגמר אחרי שניצחו את המשחק השלישי והמכריע מחוץ לביתן. הרצליה הייתה הראשונה להעפיל עם ניצחון חוץ על מכבי תל אביב 74:96 ועלתה לגמר הראשון בתולדותיה. חולון עשתה זאת אמש עם 77:80 בארנה על הפועל ירושלים ותנסה לזכות באליפות השנייה שלה.

הרצליה וחולון יתמודדו לראשונה במסגרת הפלייאוף של הכדורסל הישראלי, כשהן נפגשו מספר פעמים במסגרת גביע המדינה, הפעם האחרונה בחצי הגמר העונה, כשהקבוצה מהשרון עוברת את חולון בדרך לזכייה בתואר. מפגש היסטורי נוסף ביניהן היה בגמר הגביע של 1995, גם אז ניצחה הרצליה. העונה בליגה נפגשו שתי הקבוצות שלוש פעמים - חולון ניצחה בסיבוב הראשון בביתה 77:89, ולאחר מכן בסיבוב השני בהרצליה 82:91. בבית העליון הביסה הרצליה את חולון בחוץ 75:90.

גיא פניני, הפועל חולון. דני מרון
חולון מתכוננת לקראת גמר הפלייאוף השלישי בתולדותיה. פניני/דני מרון

תחילת דיבר מאמן הפועל חולון גיא גודס: "אנחנו מאוד מאושרים שהגענו לגמר, עברנו שלושה משחקים קשים מול קבוצה סופר מוכשרת כמו הפועל ירושלים. לכל משחק היה את הסיפור משלו, אבל הצלחנו לנצח עם הקהל מאחורינו ואנחנו מאוד מאוד שמחים ועם זה אנחנו צריכים ללכת לגמר בעוד יומיים". המאמן המנוסה מבין השניים הוסיף: "בסדרות העומק והניסיון לפעמים משחקים תפקיד, אבל לפעמים לא. אנחנו צריכים להיות מרוכזים בדברים הקטנים. הקבוצה הטובה ביותר תנצח".

קפטן הפועל חולון גיא פניני: "אנחנו גאים להיות במעמד הזה, בשביל זה אנחנו עובדים כל העונה - להתמודד על התואר הכי חשוב. אנחנו הולכים להתמודד עם הקבוצה בכושר הכי טוב בליגה. התמודדנו מולם לאורך העונה, אבל פלייאוף זה סיפור אחר. נעשה מה שצריך כדי להביא את הצלחת למועדון הזה". עוד אמר פניני: "אני פה כבר חמש שנים והגענו להישגים גדולים, אליפות היא בהחלט משהו שאני רוצה להשיג עם המועדון הזה".

מאמן בני הרצליה אורן אהרוני. אודי ציטיאט
הופעת בכורה בגמר. אהרוני/אודי ציטיאט

מאמן בני הרצליה אורן אהרוני: "פעם ראשונה שאנחנו במעמד המרגש הזה, אחרי שעברנו את מכבי תל אביב בלי יתרון ביתיות. אנחנו שמחים וגאים שהגענו לאן שהגענו. אנחנו מתמודדים מול מועדון מנוסה יותר שהיה במעמד הזה כבר שלוש פעמים וננסה לעשות את המיטב". עוד אמר מאמן מחזיקת הגביע: "אני חושב שזה יהיה מאבק בין שני סגנונות שונים לגמרי. חולון משחקת במגרש פתוח, אנחנו משחקים יותר מסודר ובצבע. אני חושב שזה בא לידי ביטוי במשחקים בינינו כשלא היה משחק צמוד".

קפטן הרצליה יאיר קרביץ: "אנחנו גאים להיות כאן. נעבוד קשה, אנחנו חולמים בגדול אבל יש כאן מועדון נוסף עם היסטוריה עשירה ונעשה את המיטב כדי לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully