וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: "התייעצנו עם השחקנים והצוות, לא נארח ביד אליהו"

5.6.2022 / 10:23

לקראת פתיחת סדרת הגמר, בשרון החליטו להמשיך לארח באולם "היובל": "הופעלו לחצים כבדים על ראשי המועדון לוותר על יתרון הביתיות"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 2.6/ספורט1

יממה לפני שסדרת גמר הפלייאוף בליגת העל יוצאת לדרך, בני הרצליה והפועל חולון עדיין מתווכחות ביניהן היכן ייערכו המשחקים - והכל באמצעות הודעות רשמיות לתקשורת.

אתמול (שבת) הודיעה הפועל חולון שהיא מוכנה להעביר את הסדרה לאולם ביד אליהו, בתנאי שכל המשחקים ייערכו שם, כולל השלישי במידת הצורך, אבל הבוקר הגיעה תגובתה של בני הרצליה - הקבוצה שמחזיקה ביתרון הביתיות והבהירה כי לא תוותר על קיום המשחק השלישי והמכריע, במידת הצורך כאמור, באולמה הביתי, "היובל", כך שגם המשחק הראשון בסדרה ייערך כמתוכנן בשרון.

קפטן בני הרצליה יאיר קרביץ לצד כריס באב. קובי אליהו
המשחק הראשון ביום שני בערב באולם "היובל"/קובי אליהו

"בימים האחרונים מופעלים לחצים כבדים על ראשי המועדון לוותר על יתרון הביתיות ולהעביר את סדרת הגמר להיכל 'מנורה מבטחים'. אנו חושבים שהודעות אלו רק מחממות את האווירה ואין בהן צורך. לפני מספר שנים העפילה הפועל אילת למשחקי הגמר שהתקיימו בשיטת 2 משחקים בית\חוץ ומשחק הבית נערך באילת ללא שום בעיה וללא שום ניסיון לטעון שאין לשחק את משחק הבית באילת", הבהירו בשרון.

עוד נכתב בהודעת הקבוצה: "לא קיימת סיבה שמשחקי סדרת הגמר בהרצליה לא יעברו בצורה טובה ושקטה, בדיוק כמו שמשחקי הכדורסל מתקיימים בהרצליה במשך עשרות שנים. גם בקרב אוהדי הרצליה ישנם ביקושים עצומים לכרטיסים ואנחנו נאלצים לסרב לאלפי בקשות רכישה של אוהדי הקבוצה. לו היה אולם של 3000-4000 צופים בהרצליה הוא היה מתמלא באוהדי הקבוצה. בני הרצליה הציעה בפגישה שנערכה לקראת הגמר לקיים את 2 המשחקים הראשונים באולם נייטרלי וגדול, ואם יתקיים משחק שלישי תישמר להרצליה הזכות לקיים את המשחק באולמה הביתי ולשמור את יתרון הביתיות. הצעה זו סורבה על ידי הצד השני וכיבדנו אותה. אתמול עלתה הצעה להעביר את סדרת הגמר כולה להיכל 'מנורה מבטחים', אולם לאחר התייעצות עם הצוות המקצועי והשחקנים בקבוצה הוחלט לדחות הצעה זאת ולשמור על יתרון הביתיות של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully