וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולון מוכנה להעביר את כל סדרת הגמר נגד הרצליה ליד אליהו

4.6.2022 / 13:42

במועדון אישרו רשמית את נכונותם להעביר את כל שלושת המשחקים (במידת הצורך) לאולם בתל אביב. בינתיים, פנו בקבוצה לאוהדים שלא נמנים על 170 רוכשי הכרטיסים למשחק באולם "היובל" וביקשו מהם לא להגיע: "חשש מאסון במקום שלא לערוך לאירוע בסדר גודל כזה"

תקציר: ברצלונה - חובנטוד בדאלונה 72:89/ספורט1

הפועל חלוון פרסמה היום (שבת) הודעה רשמית שלפיה היא מוכנה להעביר את כל סדרת הגמר נגד בני הרצליה לאולם ביד אליהו. כידוע, חולון אמורה להתארח ביום שני באולם "היובל בהרצליה" למשחק הראשון בסדרת הגמר ולארח את המשחק השני באולמה הביתי, אבל היום הבהירה כי היא מוכנה להעתיק את כל הסדרה לאולם בתל אביב - בתנאי שגם המשחק השלישי ייערך שם, אם יהיה צורך במשחק שלישי ומכריע.

אוהדי הפועל חולון. דני מרון
התבקשו להישאר בביתם אם אין ברשותם כרטיס. אוהדי חולון/דני מרון

בנוסף, בהפועל חולון פנו לקהל אוהדי הקבוצה שלא מחזיקים בכרטיס למשחק מספר 1 בגמר הפלייאוף נגד בני הרצליה וביקשו מהם שלא להגיע לאולם "היובל" בהרצליה. "החשש הוא מאסון שעלול להתרחש במקום שלא ערוך לאירועים בסדר גודל כזה", נכתב בהודעת הקבוצה, "אנו מקווים שהחל מהעונה הבאה יסיקו במנהלת הליגה מסקנות ויעמדו מאחורי החוק אותו חוקקו בעבר שמחייב קיום משחקים באולמות שמכילים מינימום 2500 מקומות ישיבה ועדיף כבר לשנות את זה ל-3500 מקומות".

הפועל חולון קיבלה 170 כרטיסים בלבד למשחק הראשון בסדרה, כפי שקיבלה גם מכבי תל אביב במשחק מספר 2 בחצי הגמר נגד בני הרצליה, אך הערכות שעוד כמה עשרות אוהדים לפחות הצליחו לרכוש כרטיסים דרך הלינק שנפתח לאוהדי בני הרצליה.

בחולון יודיעו עד מחר בשעות הערב מי יהיו חמשת הזרים שיתלבשו לסדרה, כשההתלבטות הגדולה היא האם לרשום את סטיב זאק שמתאושש בפציעה בקרסול על חשבונו של היידן דלטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully