וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק התגובה: הווריירס רוצים להתאושש מהקריסה, טייטום מתצוגת הנפל

גולדן סטייט יודעת שהיא חייבת לנצח במשחק 2, קרי: "לרוב אנו מגיבים טוב". גרין ותומפסון בביקורת עצמית. כוכב בוסטון על ערב הקליעה החלש במשחק 1: "אסור לתת לזה להיכנס לי לראש"

שחקני בוסטון אחרי הניצחון במשחק 1 בגמר/מתוך טוויטר

אחרי הקריסה ברבע האחרון של משחק 1 בגמר ה-NBA, גולדן סטייט ווריירס יודעת שבמשחק 2 שייערך הלילה (3:00 בין ראשון לשני) היא "חייבת לנצח", כפי שאמר בפעם אחר פעם שחקן הקבוצה אוטו פורטר בסיום האימון. בוסטון סלטיקס נכנסה לרבע האחרון בפיגור דו ספרתי, אך 16:40 ב-12 הדקות האחרונות סידר לה 108:120 ואת יתרון הביתיות בסדרת הגמר.

שחקני גולדן סטייט ווריירס קוון לוני, קליי תומפסון, אנדרו וויגינס, סטפן קרי. Ezra Shaw, GettyImages
"חייבים לנצח" במשחק 2. שחקני גולדן סטייט/GettyImages, Ezra Shaw

זו הפעם השלישית בתולדות ה-NBA שבגמר קבוצה שלשחקניה למעלה מ-100 משחקים בגמר פוגשת קבוצה בה עבור כל הסגל מדובר בהופעה ראשונה במעמד. הווריירס מקווים להרוויח מהניסיון שצברו לאורך השנים כדי לחזור לסדרה ולא להיקלע לפיגור 2:0 לפני שהסדרה נודדת מזרחה. "הם ראו הכל", אמר המאמן סטיב קר על כוכביו המנוסים, "הם זכו באליפויות, הפסידו אליפויות, הלבבות שלהם נשברו והם היו בצעדות אליפות".

סטף קרי, שלהט ברבע הראשון עם 21 נקודות וסיים עם 34, מקווה שהמארחת תשחזר את היכולת שלה מהעונה הרגילה להתאושש מהפסדים קשים: "איך נשנה את המצב ונחזור למסלול? בדרך כלל אנחנו מגיבים די טוב. יש סיבה שאנחנו בגמר, מצאנו פתרונות לאורך הדרך ונצטרך לעשו זאת שוב כדי לחזור לסדרה".

דריימונד גרין ביקר את עצמו על היכולת החלשה במשחק 1: "ברגעים מסוימים, הסלטיקס לא הרגישו ש'היינו שם'. כשאתה משחק נגד קבוצה טובה בשלב הזה של העונה, אתה צריך שהם ירגישו אותך בכל התקפה". קליי תומפסון, שקלע 15 נקודות ב-6 מ-14 מהשדה, הוסיף: "אני צריך לקלוע יותר, לזרוק יותר ולגרום ליותר עצירות בהגנה- פשוט להיות עצמי".

עוד בוואלה!

גרין מודה: "אכזבתי את קרי". בוסטון נשענת על נתון מ-2008

לכתבה המלאה
קליי תומפסון, גולדן סטייט ווריירס, מול ג'ייסון טייטום, בוסטון סלטיקס. Thearon W. Henderso, GettyImages
יחזור לעצמו במשחק 2? טייטום שומר על תומפסון/GettyImages, Thearon W. Henderso

מי שגם כן רוצה להתאושש ממשחק אישי פחות טוב ולהציג את היכולת המוכרת הוא כוכב הסלטיקס, ג'ייסון טייטום. ה-MVP של סדרת גמר המזרח אמנם מסר 13 אסיסטים, אך קלע 12 נקודות בלבד ב-3 מ-17 מהשדה וראה כיצד כוכבי המשנה נוטלים את המושכות בכל הנוגע לקליעה. "כבר היו לי כמה ימי קליעה רעים ב-NBA, הייתי במקום הזה, אז אני יודע מה לעשות במשחק ה בא", אמר טייטום, "אסור לתת לזה להיכנס לי לראש, אין לי מה לעשות לגבי מה שהיה במשחק הקודם, עכשיו הכל תלוי בהכנה למשחק הבא".

זו הייתה הפעם השלישית בפלייאוף הנוכחי בה טייטום קלע בפחות מ-33% מהשדה. אם לשפוט על פי המקרים הקודמים, נדמה שטייטום יחזור לעצמו הלילה. במשחק 3 נגד ברוקלין הגיב הפורוורד עם 39 נקודות ובמשחק 4 נגד מילווקי הוא התאושש עם 30 נקודות.

טייטום אמנם היה מתוסכל מהאחוזים מהשדה, אך היה מאוד מרוצה מהדרך בה הזיז את הכדור, כאשר 13 האסיסטים שלו הגיעו לצד שני איבודים בלבד: "היו לי יותר אסיסטים מנקודות, כך שאני מרגיש שיותר פעמים עשיתי את המהלך הנכון מאשר את הלא נכון. לא צריך לחשוב יותר מדי, ניצחנו וזה הדבר הכי חשוב. אני יודע שעליי לשחק טוב יותר, אני לא יכול לקלוע ככה במשחק ולקוות שננצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully