וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרין מודה: "אכזבתי את קרי". בוסטון נשענת על נתון מ-2008

פורוורד גולדן סטייט לקח אחריות על ההפסד בפתיחת סדרת הגמר. וגם: ההישג שהסלטיקס רוצים לשחזר והתמריץ הנוסף לזכייה באליפות

שחקני בוסטון אחרי הניצחון במשחק 1 בגמר/מתוך טוויטר

דריימונד גרין לקח אחריות על ההפסד שהוריד את גולדן סטייט ווריירס לפיגור 1:0 בסדרת גמר ה-NBA נגד בוסטון סלטיקס. הפורוורד דיבר על המשחק בו הפסידה קבוצתו 120:108 בבית, וסיפר כי הוא מרגיש שאכזב את סטף קרי: "אכזבתי אותו כי לא שיחקתי טוב. וכשהוא שולף את האקדחים ומשחק בצורה שהוא שיחק, אני חייב לוודא שאני ממלא את החלק שלי", הודה גרין.

קרי אכן היה נהדר וסיים 34 נקודות, חמישה אסיסטים, חמישה ריבאונדים ושלוש חטיפות, אבל גרין החטיא 10 זריקות מתוך 12 שלקח מהשדה, בנוסף ל-11 ריבאונדים, חמישה אסיסטים ושתי חטיפות שרשם לפני שיצא בשש עבירות. למרות הביקורת העצמית שהשמיע, את הביקורות ברשת הפורוורד דווקא הדף בנחרצות כשצייץ: "תנו לי לנחש... 'דריימונד לך להתאמן, אתה גרוע'? כבר הלכתי. מה עם 'לך תראה וידאו'? עשיתי את זה אתמול ואמשיך היום... שתקו!!".

שחקני גולדן סטייט ווריירס קוון לוני, קליי תומפסון, אנדרו וויגינס, סטפן קרי. Ezra Shaw, GettyImages
כוכבי גולדן סטייט ווריירס מאוכזבים במשחק הראשון בגמר/GettyImages, Ezra Shaw
שחקני בוסטון סלטיקס חוגגים עם אל הורפורד. Thearon W. Henderson, GettyImages
אל הורפורד והסלטיקס ישחזרו את ההישג מ-2008?/GettyImages, Thearon W. Henderson

בוסטון, מצדה, תעלה לחוצה הרבה פחות למשחק השני בסדרה, ונשענת על נתון מעונת האליפות הקודמת שלה ב-2008, שרק קבוצה אחת נוספת הצליחה לרשום בכל תולדות ה-NBA. השנה, בדיוק כמו בעונת האליפות ההיא, הסלטיקס עברו שני משחקי 7 בסיבובים הקודמים בפלייאוף. הקבוצה היחידה מלבד בוסטון של 2008 שסיימה כאלופה אחרי ריצת פלייאוף שכזו, הייתה לוס אנג'לס לייקרס של 1988. ג'ייסון טייטום וחבריו מקווים לשחזר את ההישג בגמר הנוכחי.

בינתיים, ב-ESPN פורסמה היום כתבה על התמריץ הנוסף של הסלטיקס לזכות באליפות: היריבות עם הלייקרס. כיום יש לשני המועדונים 17 דגלי אליפות תלויים בתקרת האולם, אולם במילניום הנוכחי הקבוצה מלוס אנג'לס מובילה בגדול עם חמישה תארים לעומת אחד בלבד של בוסטון. הסלטיקס והלייקרס לא היו בשוויון מאז 1963 ועד 2020, אז לברון ג'יימס הביא לעיר המלאכים אליפות, והירוקים-לבנים ישמחו במיוחד לעקוף שוב את היריבה הכי גדולה שלהם בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully