וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: מאטיץ' על סף חתימה ברומא, סלאח קיבל הבטחה מברצלונה

עודכן לאחרונה: 5.6.2022 / 20:15

הקשר הסרבי יתאחד עם מוריניו בפעם השלישי, הקטלאנים במסר לכוכב ליברפול שסימנה את פוליסיץ'. יונייטד בעקבות אריקסן

סיכום עונת 2021/22 של ספורט1/ספורט1

העברות

* גדאון קאלולו, אחיו של פייר קאלולו ממילאן, חתם לארבע שנים בלוריין מהליגה הבכירה בצרפת אחרי שסייע לאז'קסיו לעלות ליגה. המגן בן ה-24 סיים חוזה של שלוש שנים בקבוצה מקורסיקה.

ווילפריד ניונטו שחקן נבחרת איטליה. Claudio Villa, GettyImages
מבוקש אחרי הבכורה המרשימה. ניונטו/GettyImages, Claudio Villa

שמועות

* על פי דיווח ב"בילד", ליברפול מעוניינת בשחקנה של צ'לסי, כריסטיאן פוליסיץ', בתור מחליף אפשרי לסאדיו מאנה שעשוי לעזוב הקיץ את המועדון.

* נמניה מאטיץ' על סף מעבר לרומא, שם יתאחד עם ז'וזה מוריניו שאימן אותו בצ'לסי ובמנצ'סטר יונייטד. הקשר הסרבי שיחגוג 34 בעוד כחודשיים, סיים את חוזהו אצל השדים האדומים וצפוי לחתום ברומא לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

* האם ג'יו סימאונה ישחק בעונה הבאה ביובנטוס? ב"גאזטה" נכתב כי הגברת הזקנה תרצה לצרף את החלוץ שהבקיע העונה במדי ורונה 17 שערי ליגה. הארגנטינאי ששיך לקליארי שנשרה לליגת המשנה צפוי לעלות כ-15 מיליון יורו.

* אחרי שהרשים בבכורה בנבחרת איטליה, ווילי ניונטו בן ה-18 מפ.צ. ציריך נמצא עת הכוונת של קבוצות רבות ברחבי אירופה. במולדתו מתעניינות בו רומא, פיורנטינה וססואולו, אך מחוץ לארץ המגף חושקות בו גם אייאקס, פ.ס.וו, פרייבורג, מונאקו, ליון, אנדרלכט וקלאב ברוז'.

עוד בוואלה!

חכם, תם ושאינו יודע לזכות: השפעת התארים החשובים על דירוג העוצמה

לכתבה המלאה
כריסטיאן אריקסן חוגג שער במדי נבחרת דנמרק. ANP, GettyImages
בקרוב במנצ'סטר יונייטד? אריקסן/GettyImages, ANP

* ב"דיילי מייל" מדווחים שאריק טן האח מעוניין לצרף למנצ'סטר יונייטד את כריסטיאן אריקסן. כידוע, מאמן אייאקס לשעבר רוצה את חניכו לשעבר בהולנד, פרנקי דה יונג מברצלונה, אך הקשר ההולנדי מהסס לעזוב את ספרד וגם המחיר צפוי להיות גבוה במיוחד. לאור זאת, הדני שסיים חוזה בברנטפורד ויוכל להגיע כשחקן חופשי נמצא כעת על הכוונת.

* ברצלונה הבטיחה למוחמד סלאח שתצרף אותה בהעברה חופשית בקיץ הבא במידה שלא יאריך חוזה בליברפול. ב"מירור" דווח כי הקטאלנים מהווים גורם משמעותי לכך שהשיחות בין המצרי לאדומים תקועות, זאת לאחר שהודיע לחבריו הקרובים לפני מספר חודשים כי הוא מתכוון להישאר בקבוצתו הנוכחית.

* גארת' בייל, שעזב את ריאל מדריד אחרי תשע שנים והוזכר כמועמד לחזור לטוטנהאם אבל גם בהקשר של ניוקאסל, קרדיף עיר הולדתו וקבוצות ב-MLS, אמר בחיוך לפני משחקה המכריע של ויילס מול אוקראינה על הכרטיס למונדיאל: "יש לי המון הצעות. זה לא תלוי בהכרח בתוצאת המשחק החשוב הזה, אבל אני מתרכז רק בו כרגע ואחר כך אחשוב על עתידי".

* בהמשך לדיווח על מועמדותו של בייל לטוטנהאם ולניוקאסל, ב"פוטבול לונדון" דווח שהתרנגולים עשויים לפנות לאלן סנט-מקסימן מניוקאסל.

* על פי פבריציו רומאנו, הנריך מחיטריאן דחה סופית את ההצעה של רומא ויעבור כשחקן חופשי לאינטר, שתעניק לו חוזה לשנתיים ושכר עונתי של 4 מיליון יורו.

* ב"לה רפובליקה" טוענים: נאפולי מתכוונת להציע לפביאן רואיס להאריך את חוזהו בשנה נוספת (עד 2024 במקום עד 2023) תמורת שיפור בשכר וסעיף שחרור נמוך של 30 מיליון יורו.

* ססואולו דחתה הצעה בסך 40 מיליון יורו מארסנל עבור החלוץ ג'אנלוקה סקמאקה שפתח אמש (שבת) בהרכב נבחרת איטליה מול גרמניה.

* סוכנו של הוגו אקיטיקה קיבל אישור מריימס לדון עם ניוקאסל על תנאיו האישיים של החלוץ, לאחר שהמועדונים הגיעו לסיכום מלא בנוגע לעסקה: המגפייז ישלמו 30 מיליון יורו ועוד 5 מיליון על סעיפים שונים.

* על פי "מנצ'סטר איבנינג ניוז", המגן הימני ארון וואן-ביסאקה לא בתכניות של אריק טן האח וצפוי לעזוב את מנצ'סטר יונייטד, כשאחת האופציות היא חזרה לקריסטל פאלאס.

* אנדר הררה, שנחשב לאחד המועמדים לעזוב את פריז סן ז'רמן, פסל חזרה לאתלטיק בילבאו והבהיר כי מבחינתו הוא ימשיך בשורות אלופת צרפת "ב-100 אחוז".

נהואל מולינה שחקן נבחרת ארגנטינה. Eurasia Sport Images, GettyImages
ביובנטוס יוכל להתקדם? נהואל מולינה/GettyImages, Eurasia Sport Images

* נהואל מולינה, מגן נבחרת ארגנטינה שפתח ב-0:3 על איטליה, מעורר עניין במועדונים בכירים באירופה ובאודינזה מבינים ש"יהיה קשה להשאיר אותו", לדברי המנכ"ל פייר פאולו מרינו, שהוסיף: "אני מקווה שמועדון איטלקי ייקח אותו ויעזור לו להשתפר. יובנטוס יכולה לעשות את זה".

* גנארו גאטוזו, שאמור להתמנות למאמנה החדש של ולנסיה, רוצה להביא איתו למסטאייה את מתאו פוליטאנו, קשרה ההתקפי של נבחרת איטליה שעליו צפויה נאפולי לדרוש 12 מיליון יורו.

* מריו גצה נוטה לחתום בבנפיקה ולהמשיך לשתף פעולה עם רוג'ר שמידט, שאימן אותו עד לחודש שעבר בפ.ס.וו איינדהובן. גם מילאן הביעה עניין בקשר הגרמני, אבל הכיוון שלו כרגע הוא פורטוגל.

* ארתורו וידאל עשוי לשוב לדרום אמריקה. קשר נבחרת צ'ילה בן ה-35, שהגיע לאירופה ב-2007 ומאז כיכב בלברקוזן, יובנטוס, באיירן מינכן, ברצלונה ובשנתיים האחרונות באינטר, עשוי לעבור לפלמנגו, אולם הברזילאים דורשים שהוא יגיע בהעברה חופשית וייתכן שהקשר ינהל מו"מ עם הנראזורי להתרת חוזהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully