וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארת' בייל: "לבנו יוצא לאוקראינה, אבל זה המשחק החשוב בחיינו"

הכרטיס האירופי האחרון למונדיאל יחולק בקרדיף (א', 19:00, ספורט2), ויילס חולמת על עלייה ראשונה מאז 1958 והקפטן הסביר: "יודעים מה העפלה תעשה לאוקראינה, אבל אנחנו רוצים את זה"

תקציר: נבחרת אוקראינה גברה 1:3 על סקוטלנד בחצי גמר פלייאוף המונדיאל/ספורט1

ויילס או אוקראינה - מי תזכה בכרטיס ה-13 והאחרון של אירופה למונדיאל 2022 בקטאר? גמר הפלייאוף האחרון ייערך מחר (ראשון, 19:00, ספורט2) בקרדיף ואנחנו נקבל הכרעה אחרי 90 דקות, 120 דקות או דו-קרב פנדלים.

אוקראינה נאלצה לחכות זמן רב לקיום משחקי הפלייאוף בגלל המלחמה, אבל הקאמבק שלה היה מוצלח עם 1:3 בחצי הגמר בסקוטלנד וכעת היא יכולה להעניק הישג ספורטיבי למדינה בדמות העפלה שנייה לגביע העולמי (אחרי רבע הגמר בגרמניה 2006). הנבחרת הזו לא הפסידה מאז רבע גמר היורו (4:0 לאנגליה) ותמשיך עם ההרכב החזק שלה, כאשר אולכסנדר זינצ'נקו בקישור.

שחקני נבחרת אוקראינה באימון. רויטרס
מעבר לכדורגל מבחינתם. שחקני נבחרת אוקראינה באימון/רויטרס

אחרי שבסקוטלנד היו לא מעט שהביעו תמיכה באוקראינה וקיוו שלאור המצב היא תעלה על חשבון הנבחרת המקומית, בוויילס הסיפור שונה. מאז 1958 מחכים במדינה לחזור למונדיאל וכעת הם נמצאים מרחק ניצחון אחד מקטיעת הבצורת אחרי 64 שנים, ובונים על הרצף הביתי שעומד על 18 משחקים ללא הפסד.

גארת' בייל בן ה-32, שעזב את ריאל מדריד באופן רשמי אחרי תשע שנים, כשיר למשחק אחרי שקיבל מנוחה בליגת האומות. הקפטן אמר לקראת המשחק: "כל העולם עומד לצד אוקראינה, אבל עכשיו אנחנו מתעסקים בכדורגל. זה ספורט, זו תחרות, זה מאחד את כולם. אנחנו מבינים מה העפלה תעשה לאוקראינה, אבל אנחנו רוצים להגיע למונדיאל. זה לא ממקום רע, אנחנו פשוט רוצים את זה עבור המדינה שלנו, האוהדים שלנו. לבנו יוצא לילדים, למשפחות, לעם האוקראיני. זו תחושה נוראית שאי אפשר לעשות יותר עבורם, אבל מחר יהיה משחק כדורגל ואנחנו רוצים לנצח. זה המשחק החשוב בחיינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully