וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקראינה ניצחה 1:3 בסקוטלנד ותתמודד מול ויילס על כרטיס למונדיאל

עודכן לאחרונה: 2.6.2022 / 0:48

רגעים של נחת לאוקראינים אחרי חודשים של סבל: אנדריי ירמולנקו (33), רומן יארמצ'וק (49) וארטם דובביק (95) כבשו וסידרו לנבחרת ניצחון חוץ ענק. ביום ראשון הם בקרדיף במשחק אחד על כל הקופה. קאלום מקגרגור רק צימק (79)

תקציר: נבחרת אוקראינה גברה 1:3 על סקוטלנד בחצי גמר פלייאוף המונדיאל/ספורט1

איזה ערב מרגש לנבחרת אוקראינה ולמדינה כולה. הצהובים ניצחו הערב (רביעי) 1:3 בסקוטלנד בחצי גמר פלייאוף מוקדמות המונדיאל והבטיחו מקום בקרדיף, שם יפגשו את ויילס למשחק אחד על כל הקופה, משחק בו המנצחת תעלה למונדיאל והמפסידה תלך הביתה ללא כלום. האוקראינים, שחגגו בהאמפדן פארק בו הצליחו לנצח 1:2 את שבדיה ועלו לרבע גמר היורו בקיץ האחרון, היו עדיפים לאורך רוב המשחק ונהנו משערים של אנדריי ירמולנקו אחרי ביצוע מלוטש (33), רומן יארמצ'וק (49) וארטם דובביק (95) בהתקפה האחרונה של המשחק. קאלום מקגרגור רק צימק עבור סקוטלנד בדקה ה-79, באדיבותו של גאורגי בושאן, שביצע טעות גדולה, אבל גם זה לא הספיק למארחת, שתראה את המונדיאל מהבית.

*** במשחק מבית 4 בדרג א' של ליגת האומות הצליחה פולין לנצח 1:2 את ויילס, שנמצאת עמוק בהכנות לקראת המשחק הגורלי מול אוקראינה בראשון. ג'ונתן וויליאמס כבש לזכות ויילס (52), אבל יקוב קמינסקי (72) וקרול סבידרסקי (85) הפכו.

שחקני נבחרת אוקראינה. רויטרס
סיפקו רגעי אושר לתושבי אוקראינה/רויטרס
אולכסנדר זינצ'נקו שחקן נבחרת אוקראינה. רויטרס
ביום ראשון בקרדיף: משחק על כל הקופה. זינצ'נקו/רויטרס

המשחק עצמו היה אמור להיערך בכלל במרץ, אבל בגלל המלחמה של רוסיה באוקראינה ומצב החירום הוא נדחה בכחודשיים וחצי. גם כך, שחקנים רבים באוקראינה הגיעו אחרי חודשים ללא כדורגל בשל השבתת הליגה במדינה. למרות זאת, הערב הם הצליחו לספק למדינה שלהם רגעי נחת מרגשים מאוד דווקא בתוך תקופה כל כך קשה שעוברת על המדינה הזו. ביום ראשון אוקראינה תוכל להשלים את המשימה ולהשיג את המקום בבית ב' של המונדיאל עם אנגליה, איראן וארצות הברית.

לסקוטלנד זה הפסד ביתי ראשון ב-12 משחקים ברציפות בהאמפדן פארק (8 ניצחונות ו-4 תיקו). האוקראינים קטעו לסקוטים את הרצף הארוך ביותר שלהם מאז מאי 1978, אז לא הפסידו ב-16 משחקי בית ברציפות.

אנדריי ירמולנקו שחקן נבחרת אוקראינה. רויטרס
ביצוע מבריק ואחד הניצחונות המרגשים בקריירה שלו. ירמולנקו/רויטרס
רומן יארמצ'וק שחקן נבחרת אוקראינה. רויטרס
חגיגה גדולה באוקראינה. יארמצ'וק עם האוהדים/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 8: הזדמנות גדולה לאוקראינה. ויקטור ציגנקוב קיבל כדור מצוין ובעט לא רע, אבל קרייג גורדון זינק והדף לקרן.

דקה 17: עוד מצב גדול לאוקראינים. הפעם קאלום מקגרגור בלם את רומן יארמצ'וק, אבל הכדור שלו הגיע דווקא אל אנדריי ירמולנקו, שנותר לבד מול קרייג גורדון. החלוץ האוקראיני בעט, השוער הדף והכדור החוזר התגלגל מאחוריו, אבל הוא הגיב טוב וליקט אותו.

דקה 33: שער! הנה היתרון של האוקראינים וזה מגיע להם. רוסלן מלינובסקי שלח כדור ארוך מדהים לעבר אנדריי ירמולנקו, שהשתלט ברכות והקפיץ מעל גורדון פנימה, 0:1 לצהובים

דקה 49: שער! אולכסנדר קרבאייב הקפיץ לרומן יארמצ'וק, שנגח מצד שמאל אל הפינה הרחוקה וקבע 0:2 לאוקראינה

דקה 67: איזו החמצה ענקית. סקוט מקטומיניי הגביה, הכדור הגיע איכשהו אל ג'ון מקגין, שנותר חופשי ונגח מחמישה מטרים החוצה. פספוס ענק.

דקה 79: שער! מקגרגור בעט לא כל כך טוב, אבל גאורגי בושאן שמט את הכדור ברשלנות והכדור הלך פנימה, 1:2

דקה 95: שער! אולכסנדר זינצ'נקו שלח כדור ארוך לעבר ארטם דובביק, שפרץ מול האין הגנה של סקוטלנד, שיצאה עם כולם קדימה, וכבש בקלות את ה-1:3, אוקראינה תהיה בגמר בקרדיף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully