וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטאפוגו מצפה לתשובה חיובית: "ערן ושי זהבי הראו נכונות להגיע"

בריו דה ז'ניירו ממתינים להחלטתו של הישראלי, אבל נשמעים אופטימיים למדי. ב"אוגלובו" שוחחו עם עיתונאים הולנדים כדי ללמוד על החלוץ

סיכום עונת 2021/22 של ספורט1/ספורט1

היכן ישחק בעונה הבאה ערן זהבי? אחרי הפרסומים על כך שבוטאפוגו הציבה דד-ליין עד סוף השבוע, חלוץ נבחרת ישראל אישר אתמול (שישי) שבימים הקרובים יכריז על התחנה הבאה שלו ושל משפחתו בקריירה, ובברזיל בהחלט מצפים שהוא יגיע לריו דה ז'ניירו ויחתום בבוטאפוגו.

זהבי יחגוג בחודש הבא את יום הולדתו ה-35 והוא צפוי להכריע בין בוטאפוגו למכבי תל אביב, שכידוע גם בשורותיה הוא סיכם את תנאיו, אבל קריית שלום זהו לא המקום היחיד שבו מחכים להגעתו של החלוץ. ב"גלובו ספורט", מהאתרים הגדולים בברזיל, נכתב הבוקר שזהבי ומשפחת בהחלט הראו נכונות להגיע לברזיל ואהבו את הפרויקט של בוטאפוגו, על אף שהביעו חשש לביטחונם, בוודאי בעקבות הפריצות לביתם באמסטרדם. עם זאת, נכתב שהדברים מתקדמים בצורה מאוד חיובית גם בהיבט זה.

ערן זהבי, חלוץ פ.ס.וו איינדהובן. Prestige/Soccrates, GettyImages
בריו דה ז'ניירו ממתינים לתשובה חיובית ממנו. זהבי/GettyImages, Prestige/Soccrates

זהבי הבקיע 37 שערים ב-79 משחקים בפ.ס.וו איינדהובן ואמנם שמו לא מוכר יתר על המידה לאוהדי הכדורגל בברזיל, אבל החיזור הנמרץ של בוטאפוגו אחריו בהחלט הוביל לכך שישנה ציפייה רבה בריו להגעת הישראלי, כפי שגם אחד מבעלי המועדון, ג'ון טקסטור, אישר השבוע בחשבון הטוויטר שלו בו קרא לזהבי "לקפוץ למים של בוטאפוגו".

הבוקר שוחחו בברזיל עם מספר פרשנים בהולנד כדי לשמוע על זהבי, ושלא במפתיע שמעו מכולם ללא יוצא מן הכלל על כך שמדובר ב"כדורגלן מקצוען מהשורה הראשונה, שלא מפסיק לעבוד ולדאוג לגוף שלו. הוא אובססיבי לעשות את הדברים הנכונים, בפגרת החורף דאג שיהיה לו מאמן אישי ויש לו אפילו טבח שמבשל עבורו", אמר העיתונאי יוסט דה יונג, כתב הולנדי שחי בברזיל.

ריק אלפרינק, שמסקר את פ.ס.וו עבור ED ואולי גם מוכר לציבור חובבי הכדורגל בישראל, סיפר לברזילאים: "הוא יודע להבקיע, בועט בשתי הרגליים ועובד מאוד קשה על המגרש. הוא עבר ניתוח קטן עכשיו, אבל זה לא יגביל אותו כי הוא תמיד בכושר, חי ועובד קשה למען הכדורגל. הוא תמיד הראשון להגיע לאימונים והמחויבות שלו היא עבור המועדון, בידיעה שהוא צריך להבקיע כמה שיותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully