וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי: "הפריצות? תקופה לא פשוטה, אך זה לא היווה שיקול בעזיבת פ.ס.וו"

החלוץ ל"חדשות 13": "בפריצה הראשונה הייתה תחושת חוסר אונים. לא חושב על הרגע שאחרי הקריירה, יודע שזה מתקרב, אך יש לי עוד שנתיים - שלוש"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 2.6/ספורט1

לאחר שכבר נפרד מפ.ס.וו איינדהובן בתום שתי עונות, ערן זהבי שוב עומד בפני החלטה משמעותית להמשך הקריירה. הישראלי, שבחודש הבא יחגוג את יום הולדתו ה-35, עשוי לחזור למכבי תל אביב אחרי שש שנים, אך גם בוטאפוגו הברזילאית דולקת אחריו. אחרי שהתאושש מהניתוח שגרם להיעדרותו מפגרת הנבחרות הנוכחית, כוכבה של נבחרת ישראל התראיין הערב (שישי) ל"חדשות 13" והתייחס לעתידו.

ערן זהבי, חלוץ פ.ס.וו איינדהובן. ANP, GettyImages
מתאושש מניתוח. זהבי/GettyImages, ANP

"אני מרגיש הרבה יותר טוב, זה היה ניתוח קטן. אני חוזר לעניינים ובשבוע הבא כבר אעלה על המגרש". זהבי נשאל על הרעש שיש סביב חזרה אפשרית למכבי תל אביב וענה: "הרבה בזכות התקשורת יש את כל הדיבורים סביבי. בימים הקרובים יהיה ברור לכולם וגם לי מה יהיה. רציתי לראות איך אני מחלים מהניתוח ועכשיו נחליט, כשיהיה משהו להודיע באמת אודיע".

על שתי הפריצות לביתו בהולנד אמר: "הייתה תקופה לא פשוטה מבחינה אישית ומשפחתית. עשינו מה שצריך לעשות כדי להרגיש בטוחים. נגמר לי החוזה שם והדברים מאחורינו, חיזקנו אחת את השנייה ואת הילדים, עשינו את זה בצורה הטובה ביותר".

"בפריצה הראשונה הייתה תחושה של חוסר אונים מוחלט וזה היה לא פשוט, אבל צריך כמה שפחות לדבר על זה. הפריצות לא היו חלק מהשיקולים לעזוב את הולנד, נהניתי מכל רגע במועדון הזה, אבל נגמר החוזה וזה הזמן הטוב לעזוב".

ערן זהבי, חלוץ פ.ס.וו איינדהובן. ANP, GettyImages
לא חושב על היום שאחרי הקריירה. זהבי/GettyImages, ANP

על גילו והמשך דרכו: "אף אחד לא חושב על הרגע שאחרי, אני יודע שאני מתקרב לשם אבל מאמין שיש לי עוד שנתיים - שלוש. כל עוד ארגיש טוב, אמשיך. ברגע שלא ארגיש ככה אגיד תודה ושלום".

זהבי סיכם והתייחס לפוסט שכתב על מצעד הדגלים: "מבחינתי אלה קווים אדומים, דגל ישראל יכול להיות מונף מתי ואיפה שרוצים".

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully