וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפציעה של נטע לביא מצערת, נראה שהוא כבר לא ייצא לאירופה"

הסקאוט שהמליץ לצסק"א מוסקבה על קפטן מכבי חיפה בעונה שעברה, סיפר: "הוא קשר אחורי מעולה והשיחות לצירופו היו מתקדמות, אבל הוא אחרי פציעה לא פשוטה"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 2.6/ספורט1

נטע לביא סיפר השבוע בריאיון על ההצעה המטורפת שקיבל מצסק"א מוסקבה לפני כשנה, וכעת גם הרוסים סיפקו התייחסות למועמדותו בעבר של קפטן מכבי חיפה.

טימופיי אושאנסקי, שבעונה שעברה עוד היה אחד הסקאוטים הבכירים של צסק"א מוסקבה, התראיין היום (חמישי) ונשאל על מספר שחקנים שעליהם המליץ למועדון והתבקש לציין אם אחד מהם הצטרף בסופו שלדבר למועדון הפאר. אמנם הוא לא עבר לרוסיה, אבל אחד מהם, אולי הבולט שברשימה, הוא נטע לביא.

נטע לביא שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
בהחלט הרשים את הסקאוט של צסק"א. נטע לביא/ברני ארדוב

"לצערי לא הגיעו לצסק"א שחקנים שעליהם המלצתי, אבל כן היו שיחות מתקדמות. אחד השחקנים הוא נטע לביא, הקפטן של מכבי חיפה", סיפר אושאנסקי, "הוא קשר אחורי מעולה, שחקן מאוד פיזי שגם יש לו יכולות טכניות טובות שנדרשות לתפקיד של קשר אחורי. זה מאוד מצער כי הוא נפצע בצורה לא פשוטה בתחילת העונה ונזקק לחצי שנה של התאוששות מהפציעה. כנראה שהוא כבר לא ייצא לאירופה".

כפי שפרסמנו ובדומה לניתוח של הסקאוט, נטע לביא אכן צפוי להאריך בקרוב את חוזהו במכבי חיפה. רק השבוע הירוקים הודיעו על מימוש האופציה בחוזהו של לביא, אבל הכוונה היא לסכם מולו במהרה ולהודיע על הארכת חוזהו מעבר לעונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully