וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היריבה של הרצליה: ירושלים וחולון בקרב על המקום בגמר

2.6.2022 / 8:00

המשחק השלישי בחצי גמר הפלייאוף (ה', 20:00): אחרי שהצליחו להחזיר לעצמם את יתרון הביתיות, ינסו האדומים מהבירה לחלוף על פני הסגולים שאיבדו את פרדי בורדיון, אך עדיין מאמינים ביכולתם

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 2.6/ספורט1

משחקי הפלייאוף בליגת העל בכדורסל יימשכו הערב (חמישי, 20:00). במצב של 1:1 ביניהן בסדרה, כשבגמר מחכה בני הרצליה שהדהימה את מכבי תל אביב בחצי הגמר השני, תארח הפועל ירושלים את הפועל חולון במשחק על הכרטיס השני והאחרון לגמר. המשחק אמור היה להיפתח בשעה 19:30, אבל יחל חצי שעה לאחר מכן בעקבות הלוויתו של הרב אורי זוהר שתתקיים אחר הצהריים בירושלים.

הפועל חולון הביסה במשחק הראשון בסדרה 78:93 בזכות 40 נקודות של ג'ו רגלנד, הפועל ירושלים גמלה לה עם ניצחון חוץ 61:75 במשחק השני בזכות 23 נקודות של ג'יילן אדאמס והערב תושג ההכרעה בסדרה.

טיירוס מגי שחקן הפועל חולון מול ג'יילן אדאמס שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
הסדרה תוכרע בקרב ביניהם? מגי ואדאמס/דני מרון

הנתונים: בשתי הסדרות הקודמות ששיחקה הפועל ירושלים העונה, ניצחה בסופו של דבר הקבוצה שהפסידה את משחק הפתיחה: נגד פרומיטיי היא איבדה יתרון 0:1 ונוצחה 2:1 בפליי-אין של ליגת האלופות, בעוד נגד הפועל גלבוע/גליל היא חזרה מפיגור 1:0 לניצחון 1:3. הפועל חולון שיחקה העונה שלוש סדרות בכל המסגרות - וניצחה בכולן: נגד בשיקטאש ושטרסבורג בליגת האלופות ומול הפועל גליל עליון ברבע הגמר. הפועל ירושלים החזיקה במאזן הבית הכי טוב בעונה הרגילה (1:13), אבל בפלייאוף היא הפסידה בשניים משלושת משחקיה בפיס ארנה עד כה. רק אחד מתוך ששת משחקיהם של האדומים בפלייאוף הנוכחי הסתיים בניצחון של הקבוצה המארחת: 60:87 על הפועל גלבוע/גליל במשחק 3 של סדרת רבע הגמר. הפועל חולון, בדיוק כמו ירושלים, מחזיקה במאזן חוץ מושלם בפלייאוף הנוכחי, אחרי שהפסידה בכל 13 משחקי החוץ הקודמים שלה בפלייאוף וניצחה רק ב-1 מ-17 משחקי הליגה הקודמים שלה בבירה ערב הסדרה.

במרכז ההתמודדות: ג'יילן אדאמס וטיירוס מגי. הסקוררים הגדולים של שתי הקבוצות ינסו לסחוף את החברים סביבם במשחק הקריטי.

בכמה מילים: הפועל ירושלים הצליחה להחזיר לעצמה את יתרון הביתיות עם הניצחון המשמעותי בחולון, אך במועדון יודעים שהמשימה רחוקה מלהסתיים ושהם יהיו חייבים להיות בשיאם במשחק החשוב נגד הסגולים. בבירה עבדו בימים האחרונים על ההגנה, כשהם יודעים שאם ימשיכו את האינטנסיביות מהמשחק השני, מצבם יהיה טוב מאוד. המאמן יותם הלפרין צפוי להמשיך לשחק ברוטציה היחסית רחבה שלו, עם תשעה שחקנים, כשבמועדון מקווים שוב להתעלות של אחד השחקנים הישראלים. בהפועל חולון יודעים שכל תצוגה שתהיה דומה למה שהראו במשחק הביתי תסיים להם את העונה כבר הערב. חולון איבדה לקראת המשחק את פרדי בורדיון שסובל מקרע במיניסקוס והמאמן גיא גודס נותר עם שלושה ישראלים ברוטציה בלבד, כשאחד מהם, גיא פניני, בקושי עלה על הפרקט בשני המשחקים הראשונים. בחולון מחכים למשחק טוב של כריס ג'ונסון שבשלושת המשחקים האחרונים בפלייאוף קלע שלשה אחת בלבד מ-11 ניסיונות עם ממוצע של 4.6 נקודות למשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully