וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהרוני: "לבוא לפה להיכל ולתת הצגה כזאת, זה באמת יוצא דופן"

עודכן לאחרונה: 1.6.2022 / 23:25

בני הרצליה ממשיכה את העונה האדירה שלה, כשמחזיקת הגביע השפילה את מכבי תל אביב בדרך לגמר הפלייאוף. אונואקו: "לא עשינו עוד כלום"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 1.6/ספורט1

העונה האדירה של בני הרצליה נמשכת. אחרי שזכתה בגביע המדינה, בני הרצליה הביסה הערב 74:96 את מכבי תל אביב ועלתה לגמר הפלייאוף אחרי שהשלימה 1:2 בסדרת חצי הגמר. הקבוצה של אורן אהרוני תוכל להשלים דאבל היסטורי, כשתפגוש את המנצחת בין הפועל ירושלים להפועל חולון בגמר, כשהסנטר אונואקו כיכב עם 25 נקודות ו-15 ריבאונדים. האלופה היוצאת, שהחזיקה במאזן 0:30 עד עכשיו בסדרה של הטוב מ-3 משחקים, מסיימת עונה בצורה מביכה מבחינתה.

קווינטון הוקר בני הרצליה. קובי אליהו
קווינטון הוקר בני הרצליה/קובי אליהו

אורן אהרוני: "אני יודע שאנחנו טובים. אנחנו צנועים ועובדים קשה, מגיע קרדיט לשחקנים. השחקנים שלי באו מרוכזים, אחד אחד, חזקים בהגנה, ובהתקפה שיחקנו פשוט מדהים, ואני מלא הערכה לשחקנים שלאורך כל הדרך משחקים ביחד בצורה מדהימה. לבוא ולתת פה בהיכל הצגה כזאת, זה באמת יוצא דופן".

צ'ינאנו אונואקו אמר אחרי המשחק: "לא עשינו עוד כלום, יש עוד שני משחקים כדי לגמור את העבודה. אנחנו מכירים אחד את השני מצוין וזה מה שעשה בשבילנו את ההבדל. אני אוהב כדורסל ואוהב לשחק, כך אני תמיד מנצח. ניצחנו את הקבוצה הכי טובה בישראל. המטרה עכשיו היא לזכות באליפות".

עוד בוואלה!

סנסציה בהיכל: בני הרצליה הביסה את מכבי תל אביב ועלתה לגמר הפלייאוף

לכתבה המלאה
צ'ינאנו אונואקו בני הרצליה מול אנטה ז'יזיץ' מכבי תל אביב. קובי אליהו
צ'ינאנו אונואקו בני הרצליה מול אנטה ז'יזיץ' מכבי תל אביב/קובי אליהו
כריס באב בני הרצליה. קובי אליהו
כריס באב בני הרצליה/קובי אליהו

כריס באב: "קשה לתאר את התחושות עכשיו, האוהדים שלנו הגיעו ותמכו בנו. הצלחנו להשיג ניצחון חוץ גדול. האמנו בעצמנו וידענו שתהיה לנו הזדמנות. כשאנחנו משחקים טוב, אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה. מבחינה הגנתית היינו מצוינים. לא קלענו מספיק טוב, אני לא יודע מה יש באולם הזה, אבל הצלחנו להשיג מספיק עצירות. אונואקו בחור כישרוני מאוד, יש לו קצת מהכול במשחק. כשהוא ככה, הוא דומיננטי ועשה היום עבודה נהדרת. אנחנו חושבים ממשחק למשחק ונמשיך כך. כל עוד האוהדים מאחורינו ונמשיך להאמין בעצמנו, הכול אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully