וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "שחקנים בפריז סן ז'רמן לא מבינים את מסי"

בריאיון בצרפת, הברזילאי נימק את קשיי ההסתגלות של חברו בסגנון המשחק של הקבוצה, והתייחס לדיווחים על עזיבה: "שואף לזכות בכל התארים וזה חייב להיות כאן"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 30.5/ספורט1

הארכת החוזה של קיליאן אמבפה לקחה את הפוקוס משני הכוכבים האחרים של פריז סן ז'רמן: ניימאר וליאונל מסי. אבל לא להרבה זמן. אמש (ראשון) שודר ברשת הטלוויזיה הצרפתית "Canal Plus" ריאיון עם הברזילאי, שהתייחס בין השאר לקשיי ההתאקלמות של חברו הארגנטינאי בעונת הבכורה שלו בפריז.

"ליאו היה שנים רבות בבארסה, וזו לא הסתגלות קלה. קשה להחליף קבוצה, להחליף עיר, והוא גם לא הגיע לבד. יש לו את המשפחה, השפה כאן שונה. יש המון גורמים מפריעים", התחיל ניימאר בהסבר שלו, "ויש גם את סגנון המשחק של הקבוצה, עם שחקנים שבסופו של דבר לא מבינים את הסגנון של מסי, ככה שכל זה עוצר אותו. ליאו, קיליאן ואני שחקנים שנשפטים תמיד על פי היכולת, המספרים, התארים, הכל".

ליאונל מסי, ניימאר, שחקני פריז סן ז'רמן. FRANCK FIFE, GettyImages
ביניהם בטוח יש הבנה. מסי וניימאר/GettyImages, FRANCK FIFE

כידוע, בעקבות החתימה של אמבפה על חוזה חדש החלו דיווחים על כך שפריז סן ז'רמן מוכנה למכור את ניימאר, שכשל בניסיון להוביל את הקבוצה מעיר האורות לזכייה המיוחלת בליגת האלופות בתור הכוכב הראשי - וכעת יפנה את אותה משבצת לחלוץ הצרפתי. עם זאת, ניימאר לא מודאג: "השאיפה שלי היא לזכות בכל התארים וזה חייב להיות בפריז סן ז'רמן. יש לי חוזה כאן, כך שאין שום אופציה אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully