וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: לבנדובסקי הצהיר שלא ימשיך בבאיירן, קאן ענה

עודכן לאחרונה: 30.5.2022 / 19:57

החלוץ שוב התייחס לרצונו לעזוב, נשיא המועדון השיב בזעם. ריאל מדריד ופ.ס.ז' מגבירות את הקרב על טשומאני, יו"ר מנצ'סטר סיטי הצהיר: אלברס והולאנד הם רק ההתחלה

תקציר: נוטינגהאם פורסט חזרה לפרמיירליג אחרי 23 שנה בזכות 0:1 על האדרספילד/ספורט1

העברות

* קורנטן טוליסו נפרד מבאיירן מינכן אחרי חמש שנים ולאחר שסיים את החוזה שלו בקבוצה. "אני מתחיל דף חדש", כתב הצרפתי, "תודה רבה לכם על חמש שנים יפות, שהעניקו לי כל כך הרבה מבחינה ספורטיבית ואישית. אני מאחל את כל הטוב לבאיירן מינכן בשנים הקרובות".

* פריז סן ז'רמן מימשה את האופציה ורכשה את נונו מנדס תמורת 40 מיליון יורו. המגן השמאלי הפורטוגלי הושאל העונה מספורטינג ליסבון ואלופת צרפת מימשה אופציה לרכישתו ולהחתמתו על חוזה ארוך טווח.

* ניוקאסל הודיעה על מינויו של דן אשוורת' למנהל הספורטיבי החדש. בשלוש השנים האחרונות הוא היה המנהל הטכני של ברייטון, שמאז שחזרה לפרמיירליג לפני חמש שנים נמצאת במגמת שיפור מתמדת.

שחקן באיירן מינכן קורנטין טוליסו. רויטרס
עוזב את באיירן אחרי חמש שנים. טוליסו/רויטרס

שמועות

* בקטלוניה טוענים שבאיירן מינכן תיאלץ למכור את רוברט לבנדובסקי, גם כדי לממן את עסקת סאדיו מאנה. היום אמר לבנדובסקי ש"דרכי בבאיירן מינכן הגיעה לסיומה, אני לא רוצה לשחק שם יותר", ונשיא המועדון ושוער העבר אוליבר קאן הגיב: "אני לא יודע לומר למה רוברט בחר בדרך הזו. הודעות פומביות כאלה לא מובילות לשום מקום. רוברט הפך כאן לשחקן הכי טוב בעולם ואני חושב שהוא צריך לדעת מה יש לו בבאיירן מינכן. הערכה היא לא חד סטרית".

* יו"ר מנצ'סטר סיטי חלדון אל מובארק: "אני יכול לאשר שיהיו עוד החתמות הקיץ. עם ארלינג הולאנד יש לנו את החלוץ 9 הכי טוב בעולם, חוליאן אלברס הוא אחד הכישרונות הכי גדולים בדרום אמריקה, ויהיו עוד החתמות".

* ריאל מדריד מעוניינת לצרף את השוער הצעיר גבריאל סלונינה, 18, שרק בשבוע שעבר הודיע שאחרי התלבטות ארוכה הוא בוחר לייצג את נבחרת ארה"ב מולדתו ולא את פולין, המדינה שבה נולדו הוריו. קבוצתו, שיקגו פייר, מחכה להצעות על הכישרון העולה.

* ב"פוטמרקאטו" מדווחים: ריאל מדריד הציעה יותר מ-80 מיליון יורו על אורליאן טשומאני, הקשר המבוקש של מונאקו. הסכום הגבוה עדין לא מספק את מונאקו, לאור ההתעניינות של פריז סן ז'רמן, כשכבר בשבוע שעבר נאסר אל חלאיפי ולואיס קמפוס שוחחו עם נציגי המועדון.

עוד בוואלה!

דיווח: "אייאקס, פ.ס.וו ופיינורד מעוניינות באלי דסה"

לכתבה המלאה
רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
זה כבר מתחיל להתלכלך. לבנדובסקי/רויטרס

* בטורקיה טוענים כי אנתוני וואקמה וטרבזונספור צפויים להיפרד, זאת לאחר שהניגרי דחה את הצעתה האחרונה של אלופת טורקיה להאריך את חוזהו. לפי הדיווח אקס הפועל באר שבע דרש שכר של 10.5 מיליון יורו לשלוש שנים (כשלוש וחצי מיליון יורו לעונה), בעוד טרבזונספור הציעה לו שכר שנע בין 1.5-2 מיליו יורו לעונה.

* אינטר הגישה הצעה רשמית לפאולו דיבאלה והמנכ"ל בפה מארוטה אישר כי המועדון פועל לצירופו. הארגנטינאי, כידוע, עזב את יובנטוס עם סיום חוזהו והנראזורי הציעו לו חוזה לשלוש השנים הבאות. רומא מעוניינת גם כן, אולם נטען כעת כי היא יצאה מהתמונה בשלב זה.

* באנגליה מדווחים: ליברפול לא מוכנה לוותר על סאדיו מאנה ודורשת עליו 50 מיליון יורו, אחרת היא תשאיר אותו למרות שהוא יכול לעזוב בחינם בקיץ הבא. באיירן מינכן הציעה על השחקן 30 מיליון יורו.

* ב"דיילי סטאר" מדווחים: מנצ'סטר יונייטד הולכת בכל הכוח על פרנקי דה יונג, איתו אריק טן האח שיתף פעולה בהצלחה באייאקס. לפי הדיווח יונייטד מוכנה לשלם לקשר ההולנדי 24 מיליון יורו לעונה, מה שיהפוך אותו למשתכר מספר 1 במועדון.

* ב"טלפוט" טוענים: זינדין זידאן לא יאמן את פריז סן ז'רמן, למרות שהוא המועמד מספר 1 של הבעלים הקטאריים של הקבוצה. הסיבה: זידאן לא משוכנע בפרויקט של הקבוצה.

* פול הרסט מטיימס ספורט מדווח כי שחקני אייאקס יוריין טימבר ולידסנרו מרטינס נמצאים ברשימת הרכש של מאמן מנצ'סטר יונייטד אריק טן האח לעונה הבאה. השניים כזכור שיחקו תחת שרביטו של ההולנדי כשאימן את הקבוצה מאמסטרדם.

* איבן פרישיץ' צפוי לעבור במהלך היום בדיקות רפואיות בטוטנהאם לקראת חתימה בתרנגולים, כך טוענים באתר האיטלקי טוטו מרקאטו.

* על פי הסנדיי מירור ארסנל סימנה את מגנה השמאלי של אינטר פדריקו דימרקו כמחליף אפשרי לקירן טירני.

* בתקשורת בארגנטינה טוענים כי פריז סן ז'רמן מעוניינת מאוד לשים את ידה על שחקנה של אברטון רישרליסון עוד הקיץ.

שחקן אינטר, איבן פרישיץ', חוגג שער. רויטרס
צפוי להשלים את המעבר לטוטנהאם. פרישיץ'/רויטרס

* לאחר שעלה ליגה עם נוטינגהאם פורסט, ג'יימס גרנר, ששיחק כמושאל ממנצ'סטר יונייטד מושך תשומת לב מלסטר סיטי, שמגלה עניין רב בהחתמתו. כך טוענים בסנדי מירור.

* בתקשורת האנגלית טוענים כי ווסטהאם וסאות'המפטון הצטרפו למירוץ אחר שחקן זלצבורג ג'וניור אדאמו, שתג מחירו עומד על 12 מיליון ליש"ט. בחלוץ כבר גילו עניין עד כה אייאקס, הרטה ברלין ור.ב. לייפציג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully