וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "אייאקס, פ.ס.וו ופיינורד מעוניינות באלי דסה"

המגן הימני שסיים את חוזהו בוויטסה ולא ימשיך בקבוצה, מעורר עניין בקבוצות הצמרת בהולנד. לפי "האתלטיק", גם מהפרמיירליג עשויים לפנות

תקציר: אלקמאר - ויטסה 1:6/ספורט1

אלי דסה עזב בטונים די צורמים את ויטסה בשל העובדה שהחמיץ את שני משחקי פלייאוף העלייה לקונפרנס ליג בשל העובדה שהתחתן ביום חמישי, תאריך שנקבע שנה מראש ולרוע מזלו של המגן הימני נצבר ממנו לקחת חלק בשני המשחקים שבלעדיו כשלה הקבוצה והובסה על ידי אלקמאר, אבל לאור היותו שחקן חופשי הוא בהחלט צפוי להשתדרג לקבוצה בכירה יותר בעונה הבאה.

לפי "האתלטיק", מהמקורות האמינים בממלכה, דסה בן ה-29 מבוקש על ידי כל קבוצות הצמרת בהולנד, אייאקס, פ.ס.וו איינדהובן אותה עזב ערן זהבי ופיינורד שבשורותיה משחק השוער אופיר מרציאנו, אבל גם קבוצות פרמיירליג עשויות להיכנס לתמונה.

אלי דסה שחקן ויטסה לפני דיילי בלינד שחקן אייאקס. BSR Agency, GettyImages
יצטרף לאלופה בעונה הבאה? דסה מול אייאקס/GettyImages, BSR Agency

"עולות חדשות לפרמיירליג בהחלט יכולות להסתכל על דסה בתור אפשרות מעניינת לסגל, בין אם להרכב או כגיבוי", נכתב ב"האתלטיק", "הוא לא יעלה הרבה כסף והוא בהחלט יכול לעניין קבוצות".

באשר להתעניינות ממועדוני הפאר ההולנדיים, נכתב בנוסף כי דסה עשוי קודם כל לבחון את האפשרות לעבור לליגה בכירה יותר מההולנדית בזכות שלוש השנים הטובות שרשם בוויטסה.

  • עוד באותו נושא:
  • אלי דסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully