וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב במבוי סתום מול חוזז, בלטקסה רוצה חו"ל. רכש בדרך

30.5.2022 / 10:39

פארפה גיאגון ישאר אחד מששת הזרים, אייל גולסה יקבל יותר דקות בעונה הבאה ואופיר דוידזאדה נתפס כאופציה הטובה ביותר בין המגנים השמאליים הפנויים. הצהובים ממשיכים לבנות את הסגל לעונה הבאה ומשוכנעים שיהיה ריענון בקרוב

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי תל אביב 2:0/ספורט1

במכבי תל אביב משוכנעים שהמהלך עליו הודיעו אתמול (ראשון) באשר לשחקנים שסיימו חוזים והמועדון האריך איתם את ההתקשרות, הוא מהלך נכון ומדויק.

באשר לאייל גולסה, במכבי תל אביב בטוחים שעדיין מדובר באחד הקשרים הטובים בכדורגל הישראלי שיכול לשחק בשלוש עמדות בקישור. גולסה נעדר לא מעט העונה, גם בגלל פציעה ומחלה ממושכת אך גם כיוון שמלאדן קרסטאיץ' לא נתן לו דקות רבות, אבל בסיום העונה הוא שיחק יותר וגם תופקד כקשר האחורי כשדן גלזר לא יכול היה לשחק ועשה זאת בצורה טובה. לגולסה היתה אופצית התחדשות אוטומטית בחוזה אם היה עומד בכמות משחקים מסויימת, אך למרות שהוא לא עמד בכך, חשבו במכבי תל אביב שצריך להאריך לו את החוזה בעונה אחת וכך עשו.

אייל גולסה, שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
במכבי תל אביב משוכנעים שעדיין מדובר באחד הקשרים הטובים בכדורגל הישראלי. גולסה/מאור אלקסלסי

לגבי אופיר דוידזאדה, בחוזה שלו לא היתה אופציה הקשורה לכמות משחקים אבל למכבי כן היתה אופציה להאריך עד ה-31 במאי וכך אכן עשו מאחר שבמועדון בטוחים שאין מגן ישראלי פנוי כרגע טוב ממנו. מבחינת המועדון רק סאן מנחם ודורון ליידנר יכולים לבוא בחשבון ושניהם קשורים בחוזים למכבי חיפה ולהפועל תל אביב ולא היתה אפשרות להביא אותם. האפשרות להחזיר לארץ את דני גרופר שיצא מהפועל תל אביב ללודוגורץ באמצע העונה, לא היתה על השולחן מכיוון שבמכבי משוכנעים שהוא מתכנן לעצמו קריירה באירופה.

דוידזאדה פתח בעונה החולפת בלא מעט משחקים כמגן שמאלי על אף שאנריק סבוריט הוא עדיין בהגדרה המגן השמאלי המוביל בקבוצה. קרסטאיץ' העדיף את סבוריט כבלם שמאלי ושיחק איתו גם כבלם מרכזי במערך של שלושה בלמים, כך שדוידזאדה שיחק הרבה בעונה החולפת. לא ברור אם סבוריט ימשיך בעונה הבאה כבלם או דווקא יחזור לעמדת המגן השמאלי אבל במכבי מאמינים כי אם דוידזאדה יצטרך לשמש כמגן שמאלי פותח בכמה משחקים, הוא יידע להתמודד עם העמדה הזו.

בכל הנוגע לפארפה גיאגון, ההחלטה במועדון היא שהוא יהיה אחד מששת הזרים של הקבוצה בעונה הבאה. במקביל להחלטה על הארכת החוזה שלו בעונה אחת, מתקיימות כבר שיחות עם סוכניו על מנת להאריך את החוזה שלו גם לשנים נוספות. גיאגון מצד אחד צעיר ועדיין צריך להתמודד עם מעבר למכבי תל אביב, אבל בקבוצה גם מזכירים את אוסקר גלוך שידע לעשות מעבר אפילו יותר מורכב מקבוצת הנוער לבוגרים ועוד ישירות למשחקי ההכרעה בפלייאוף.

שחקן מכבי נתניה פארפה גיאגון. ברני ארדוב
יהיה אחד מששת הזרים בעונה הבאה. גיאגון/ברני ארדוב

ומה עם מתן חוזז ומתן בלטקסה? השניים סיימו חוזיהם אבל במכבי תל אביב לא מצליחים לסכם איתם משתי סיבות שונות. מול חוזז יש פער כספי גבוה ונראה כי המגעים הולכים למבוי סתום, אלא אם הקשר יחליט שהוא יורד מהדרישה הכספית ומתגמש. באשר לבלטקסה, הוא מאוד רוצה לצאת לחו"ל ולממש את היותו שחקן חופשי כעת. במידה שהוא לא ימצא לעצמו קבוצה באירופה, סיכוי גבוה שהוא ימשיך במכבי תל אביב מכיוון שבקרית שלום מאוד רוצים בו.

עד כה לא צירפה מכבי תל אביב שחקני רכש חדשים, למעט גיאגון שהינו שחקן הקבוצה ויתר המושאלים שחוזרים אוטומטית, אבל במועדון משוכנעים כי בקרוב גם באגף הזה יראו תוצאות כאשר ברור כי השם המרכזי הוא עדיין ערן זהבי שאמור לשחק בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully