וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרסטאיץ' ביקש הסבר לפרידה, גולדהאר ענה: זה בגלל התוצאות

25.5.2022 / 14:01

המאמן העוזב שוחח עם בעלי מכבי תל אביב, שנימק את החלטתו בין השאר בהפסד בחצי גמר הגביע. סוכנו של הסרבי: "זו טעות, הוא צבר יותר נקודות מכולם מאז שהגיע. איתו היו זוכים באליפות בעונה הבאה"

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי תל אביב 2:0/ספורט1

בבוקר שאחרי ההודעה של מיטש גולדהאר למלאדן קרסטאיץ' כי הוא לא ימשיך לעונה נוספת, המאמן הסרבי עסוק בסידורים אחרונים לפני שיעזוב את ישראל, אבל בעיקר מקדיש זמן ותשומת לב לעשרות אוהדי מכבי תל אביב ששלחו לו הודעות אתמול וממשיכים לעשות זאת גם הבוקר (רביעי), ובהן הרבה מילים חמות שמאוד נוגעות ללבו של המאמן.

מיטש גולדהאר בעלי מכבי תל אביב. דני מרון
החמיא לקרסטאיץ', אבל לא מרוצה מהתוצאות. גולדהאר/דני מרון

קרסטאיץ' שוחח אתמול בקצרה עם גולדהאר ורצה להבין מדוע הוא וצוותו לא ימשיכו במכבי תל אביב גם בעונה הבאה. הבעלים, שהרעיף עליו שבחים גם במהלך השיחה ביניהם אתמול וגם בהודעת הפרידה שהוציאו הצהובים, הסביר כי הסיבה העיקרית נעוצה בתוצאות הלא מספיק טובות שהיו למכבי תל אביב ושאחת מהן היא ההפסד להפועל באר שבע בחצי גמר גביע המדינה.

סוכנו הקרואטי של קרסטאיץ' אמר היום בשיחה עם וואלה! ספורט: "מכבי החליטה שמלאדן לא ימשיך מהסיבות שלה, ומלאדן נמצא עכשיו מחדש בשוק המאמנים. אני חושב שזאת טעות של מכבי, אבל אנחנו ממשיכים קדימה ומלאדן עם הפנים לתחנה הבאה שלו. הוא יכול להיות גאה על מה שהוא עשה בחצי עונה במכבי תל אביב, הוא קידם שחקנים צעירים ולא חשש לתת לילידי שנת 2004 לפתוח בהרכב במשחקים הכי גדולים שיש למכבי תל אביב, מול היריבות הכי קשות. לא הרבה מאמנים היו מעזים לעשות את זה".

עוד בוואלה!

דן גלזר בריאיון: "לא מחליף אף שחקן שלנו בשחקן ממכבי חיפה"

לכתבה המלאה

הסוכן הוסיף: "אם בוחנים את הטבלה של הליגה מהיום שמלאדן במכבי תל אביב, הוא במקום הראשון בצבירת הנקודות, משמע שהתוצאות היו טובות ולא זו צריכה להיות הסיבה. אין לי ספק שאם מלאדן היה נשאר במכבי תל אביב, הקבוצה הייתה זוכה באליפות בעונה הבאה".

למען הדיוק, יש לציין כי מאז הבכורה שלו במחזור ה-14 ועד סיום העונה הסדירה, קרסטאיץ' צבר שתי נקודות יותר ממכבי חיפה, בעוד הירוקים השיגו שלוש נקודות יותר בפלייאוף העליון - כולל הניצחון הטכני על בני סכנין.

מאמן מכבי תל אביב מלאדן קרסטאיץ'. אריאל שלום
קיבל אהבה מאוהדי מכבי תל אביב. קרסטאיץ'/אריאל שלום

קרסטאיץ' צפוי להמריא מישראל עד סוף השבוע, כאשר עוזריו כבר עזבו, כמו גם כל השחקנים הזרים של מכבי תל אביב. מי שאמור לאמן את הקבוצה והודעה בעניינו צפויה לצאת בקרוב, הוא ולאדן איביץ'. ההערכה היא שמיד לאחר מכן ייצאו גם הודעות באשר לשחקנים שמכבי תל אביב עומדת להחתים בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully