וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי דרמות פנדלים בנתניה: צרפת והולנד עלו לגמר היורו עד גיל 17

הצרפתים גברו 5:6 בפנדלים (2:2 ב-90 דקות) על פורטוגל שסיפקה את שער הטורניר, האלופה המכהנת ניצחה 3:5 (2:2 ב-90 דקות) את סרביה

תקציר: צרפת ניצחה את פורטוגל בפנדלים ועלתה לגמר היורו עד גיל 17/ספורט1

הקהל שהגיע הערב (ראשון) לאצטדיון בנתניה נהנה משתי דרמות נפלאות תוצרת דור העתיד של הכדורגל האירופי. בחצי הגמר הראשון של אליפות אירופה עד גיל 17 הנערכת בישראל, צרפת ניצחה 5:6 בדו קרב פנדלים את פורטוגל (2:2 ב-90 דקות) ובחצי הגמר השני הייתה זו האלופה המכהנת הולנד שגברה 3:5 על סרביה בפנדלים (שוב 2:2 ב-90 דקות) ותוכל להגן על התואר בגמר באותו אצטדיון ביום רביעי.

צרפת - פורטוגל 5:6 בפנדלים (2:2 ב-90 דקות)

חצי הגמר הראשון סיפק דרמה גדולה, בסיומה חגגו הצרפתים גמר ראשון מאז 2015 (אז גם זכו בפעם השנייה) ושביעי בסך הכול. ווארן זאיר אמרי העלה את צרפת ליתרון בדקה התשיעית עם בעיטה חזקה מרחוק, אבל אפונסו מוריירה השווה תוך שלוש דקות ודריו אסוגו השלים את המהפך עם שער הטורניר - טיל אדיר מ-40 מטרים אל החיבורים בדקה ה-20. הקצב הגבוה נמשך, מאתיס טל נעצר הצרפתי נעצר בקורה (37) ובתוספת הזמן של המחצית הגיע השוויון עם שער עצמי של ז'ואאו מוניז.

המחצית השנייה הייתה רגועה יותר, התיקו נשמר וההכרעה עברה לדו-קרב מהנקודה הלבנה. שתי הנבחרות דייקו בכל חמשת הבעיטות, אבל בשישית מנואל מנדונקה הפורטוגלי נעצר אצל ליסנדרו אולמטה, בנו של פסקל אולמטה (שוער העבר של מארסיי וליון), ואל שדאיל ביטשאיבו דייק בפנדל השישי ושלח את צרפת לגמר.

עוד בוואלה!

העברות בעולם: מאנה ולבנדובסקי קרובים לפתרון הסוגיה, זידאן דחה את פ.ס.ז'

לכתבה המלאה

צפו: גם הולנד עלתה לגמר אחרי 2:2 ודו קרב פנדלים

תקציר: הולנד גברה על סרביה בתום דו קרב פנדלים ועלתה לגמר יורו עד גיל 17/ספורט1

הולנד - סרביה 3:5 בפנדלים (2:2 ב-90 דקות)

גם המשחק השני בנתניה סיפק דרמה דומה ובסיומה האלופה המכהנת עלתה לגמר בפעם התשיעית. הולנד, שזכתה בשני הטורנירים האחרונים (2018 ו-2019), הובילה בדיוק כמו צרפת, חוותה מהפך והצליחה להשוות בדקה ה-73 עם שער של ג'יידן סלורי ששלח את המשחק לפנדלים. הכתומים דייקו בכל חמש הבעיטות, בעוד מאטייה ראדוניץ' החמיץ את הבעיטה השלישית של הסרבים שרשמו את הישג השיא שלה כמדינה עצמאית בטורניר הנערים.

כריסטוף בון ווטנוויל, מנהל אליפות אירופה עד גיל 17 מטעם אופ"א עם ילדי עמותת "גדולים מהחיים". ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
כריסטוף בון ווטנוויל, מנהל הטורניר מטעם אופ"א עם ילדי עמותת "גדולים מהחיים"/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

ההתאחדות לכדורגל בישראל ואופ"א בחרו לתרום את בגדי האדידס של משתתפי טורניר אליפות אירופה עד גיל 17, לילדי עמותת "גדולים מהחיים". העמותה תומכת בילדים חולי סרטן ובבני משפחותיהם ובמחצית משחק היורו בין צרפת לפורטוגל, הוזמנו שישה מילדי העמותה לקבל את בגדי הספורט. בתמונה: כריסטוף בון ווטנוויל, מנהל הטורניר מטעם אופ"א עם ילדי העמותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully