וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: מאנה ולבנדובסקי קרובים לפתרון הסוגיה, זידאן דחה את פ.ס.ז'

מאנה מתקרב לבאיירן, שמתפשרת על המחיר ותאפשר ללבנדובסקי לעזוב. רומא מגבירה את החיזור אחר דיבאלה, ארסנל מנסה להיפטר מפפה

סיכום מחזור הסיום של הליגה האנגלית לעונת 2021/22 - זווית האוהדים/ספורט1

העברות

* הזכייה בליגת האלופות אמש (שבת) הייתה הפרק שסתם את הגולל על הקריירה המפוארת של מרסלו בריאל מדריד. הברזילאי שסיים חוזה, עוזב באופן סופי אחרי שהוחלט לא להציע לו הסכם חדש. המגן בן ה-34 עוזב אחרי 15 שנה, בדרך ליעד חדש. לוקה מודריץ' לעומתו, סיכם על חוזה לעונה נוספת.

* איגור טודור סיים את דרכו כמאמן ורונה, דווקא אחרי עונה לא רעה בה הקבוצה סיימה במקום התשיעי. באיטליה דיווחו: הסיבה לפרידה היא חילוקי דעות עם הנשיא מאוריציו סטי.

* איינטרכט פרנקפורט מימשה את אופציית הרכישה של כריסטיאן יאקיץ'. הגרמנים שילמו לדינמו זאגרב 3.5 מיליון יורו עבור הקשר הקרואטי והוא חתם לארבע שנים.

סאדיו מאנה מחבק את יורגן קלופ אחרי ההפסד של ליברפול בגמר ליגת האלופות. Chris Brunskill/Fantasista, GettyImages
נפרדנו כך? מאנה וקלופ/GettyImages, Chris Brunskill/Fantasista

שמועות

* בגרמניה מדווחים: הסוכן של רוברט לבנדובסקי, פיני זהבי, מתקרב לסיכום עם הקבוצה על עזיבת החלוץ, כשבאיירן מוכנה למכור אותו בפחות מ-50 מיליון יורו. במקביל, באיירן האיצה את המגעים על המעבר של סאדיו מאנה - "דבר שייתן לסליהאמידז'יץ' לגיטימציה למכור את הכוכב הפולני". מאנה יסכם לשלוש שנים אחרי שהחליט לעזוב את ליברפול, ויגיע תמורת 40-30 מיליון יורו. ליברפול מנסה למצוא תחליף למאנה, שמו של עוסמאן דמבלה הוזכר.

* על פי "Téléfoot" הצרפתי, זינאדין זידאן "לא התרשם מהפרויקט של פריז סן ז'רמן" והחליט לדחות את ההצעה, ולפיכך לא יאמן את אלופת צרפת בעונה הבאה. ההערכה היא שמאוריסיו פוצ'טינו יישאר המאמן, אבל הוזכרו ארבעה מועמדים אחרים: רובן אמורים (ספורטינג), סרג'יו קונססאו (פורטו), טיאגו מוטה (ספציה) וכריסטוף גאלטייה (ניס). זידאן דחה את פ.ס.ז' גם בגלל החיבור שלו למארסיי וגם בגלל שהוא שואף לאמן את נבחרת צרפת אחרי המונדיאל.

עוד בוואלה!

"הגביע ה-14 הוא שלו": באירופה התלהבו מהמופע של קורטואה

לכתבה המלאה
מארק קוקורייה ברייטון מול אנתוני אלנגה מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
בדרך לעוד מעבר? קוקורייה/רויטרס

שמועות

* מארק קוקורייה עשוי לעזוב את ברייטון אחרי עונה אחת בלבד ולעבור לאחת הגדולות של אנגליה. המגן השמאלי החרוץ, 23, נמצא על הכוונת של צ'לסי, מנצ'סטר סיטי וטוטנהאם. אם אכן יימכר, זה יהיה המשך לתנודות התכופות בקריירה שלו: בקיץ 2019 אייבר מימשה עליו אופציית רכישה מברצלונה תמורת 2 מיליון יורו ומיד מכרה אותו בחזרה לקטלאנים ב-4 מיליון. בקיץ 2020 ברצלונה מכרה אותו לחטאפה ב-11.8 מיליון יורו, בקיץ 2021 חטאפה מכרה אותו לברייטון תמורת כ-18 מיליון יורו.

* אחרי שסיכם את תנאיו בברצלונה, מרקוס אלונסו מקווה שהקטלאנים יגיעו לסיכום עם צ'לסי. בארסה לא מוכנה לשלם סכום גבוה בגלל שחוזהו של המגן השמאלי יסתיים בקיץ 2023.

* העיתונאי הארגנטינאי סזאר לואיס מרלו טוען כי רומא הציעה לפאולו דיבאלה חוזה לשלוש שנים. השחקן, שעדיין מחכה להצעה סופית מיובנטוס, צפוי להכריז על עתידו בעוד כשלושה שבועות, כאשר הוא מעדיף לשחק בקבוצה שתשתתף בליגת האלופות.

* על פי ספורט הקטלאני ליברפול גיששה אצל עוסמאן דמבלה על מנת לבדוק על מידת רצונו להגיע לאנפילד. על פי הדיווח גם צ'לסי מעוניינת בשירותיו של שחקן הכנף הצרפתי, כאשר גם ברצלונה עדיין לא ויתרה עליו ומתכננת להציע לו להאריך את חוזהו בקמפ נואו.

פאולו דיבאלה, יובנטוס. Emilio Andreoli, GettyImages
יודיע היכן ישחק בתוך 3-4 שבועות. דיבאלה/GettyImages, Emilio Andreoli

* בתקשורת הצרפתית טוענים כי ארסנל הציעה את שחקן הכנף, ניקולא פפה, לאלופת צרפת פריז סן ז'רמן.

* ניוקאסל ולידס פתחו במרדף אחרי הבלם ניית'ן קולינס ירד בעונה החולפת ליגה עם ברנלי.

* על פי האתר GOAL, מספר קבוצות פרמיירליג, ביניהן ארסנל ולסטר מעוניינות לשאול את הבלם ליוואי קולוויל בן ה-19 מצ'לסי, לאחר שבשנה החולפת הושאל להאדרספילד מהצ'מפיונשיפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully