וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגביע ה-14 הוא שלו": באירופה התלהבו מהמופע של קורטואה

שוער ריאל מדריד נבחר למצטיין ב-0:1 על ליברפול, אנצ'לוטי: "אמרתי לו שאקח אותו לגמר ושהוא יביא לי גביע". בבלגיה התמוגגו: "האיש שלנו עשה היסטוריה"

מישל גרציג, בת זוגו של טיבו קורטואה, חוגגת את הזכייה של ריאל מדריד בליגת האלופות/אינסטגרם, mishelgerzig

קארים בנזמה סיים כמלך השערים של הקמפיין, ויניסיוס הבקיע את שער הניצחון בגמר, קרלו אנצ'לוטי ניצח על המקהלה של ריאל מדריד, אך בכל העולם סימנו איש אחד שהיה אחראי יותר מכולם לכך שריאל מדריד הוכתרה אמש (שבת) לאלופת אירופה בפעם ה-14 בתולדותיה אחרי 0:1 מול ליברפול - טיבו קורטואה.

טיבו קורטואה שוער ריאל מדריד מנשק את הגביע, גמר ליגת האלופות 2022. רויטרס
תצוגה בלתי נשכחת. קורטואה עם הגביע/רויטרס

השוער הבלגי נתקל בשורה של מצבים מסוכנים מכיוונם של שחקני ליברפול, אך בכל פעם שמר על השער נעול. בכל רחבי אירופה הכריזו פה אחד כי הבלגי הוא המצטיין של הגמר, וב"מונדו דפורטיבו" קבעו: "הגביע ה-14 הוא של קורטואה, הוא נתן אותו לריאל מדריד".

מאמנו של האיש בין הקורות, קרלו אנצ'לוטי, דיבר בשבחו של הבלגי בסיום המשחק ואמר: "אמרתי לקורטואה שאני אקח אותו לגמר ושהוא ייתן לי את הגביע, וזה בדיוק מה שקרה". השוער בן ה-30, שהפך אמש לאלוף אירופה לראשונה בקריירה, הפך לשוער השלישי בתולדות ליגת האלופות אחרי אוליבר קאהן (2001) ואדווין ואן דר סאר (2008) שנבחר למצטיין בגמר.

עוד בוואלה!

מישל גרציג בכתה ביציע, בישראל התרגשו: "קדימה, תאזרחי לנו את קורטואה!"

לכתבה המלאה
טיבו קורטואה שוער ריאל מדריד חוגג. רויטרס
אי אפשר היה להכניע אותו. קורטואה/רויטרס

טיבו קורטואה קבע במהלך הגמר שני שיאי מפעל, מאז החלה מדידת הנתונים ב-2003/4: הוא ספר תשע הצלות במשחק הגמר וסך הכל 59 במהלך הקמפיין.

באנגליה נותרו מתוסכלים מהשוער "הבלתי ניתן להכנעה, השחקן המצטיין בפער", ובספרד חגגו עימו: "הניסים של קורטואה הביאו צ'מפיונס, הוא הגיבור של הזכייה ה-14". גם בבלגיה התגאו בשוער הנבחרת שלהם וב-"HLN" המקומי נכתב: "האיש שלנו בסטאד דה פראנס עשה היסטוריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully