וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכול מחכה רק לך: הילדים של אליפות אירופה עד גיל 17 בישראל

עודכן לאחרונה: 13.5.2022 / 12:55

יהלומים מבאיירן מינכן ופנרבחצ'ה, חלוץ שפירק את ישראל, ענק מפריז סן ז'רמן וגם: בלם ולנסיה וקפטן אינטר עם ה-DNA המחייב. 10 שחקנים לשים לב אליהם ביורו U17, שייצא לדרך בישראל בשבוע הבא וישודר בערוצי ספורט1

גדי ברומר אחרי הגרלת נבחרת הנערים ביורו 2022/ספורט1

אליפות אירופה עד גיל 17 (שנתון 2005) תצא לדרך בישראל ב-16 במאי ותימשך עד ה-1 ביוני. 16 נבחרות יתחרו על התואר הנכסף והצופים במגרשים ובערוצי ספורט1 יוכלו ליהנות מכמה יהלומים שעוד יעשו הרבה מאוד כותרות בעתיד הקרוב. לכבוד המאורע סימנו 10 שמות שכדאי לשים לב אליהם במהלך הטורניר היוקרתי.

בית א': ישראל, גרמניה, איטליה, לוקסמבורג
בית ב': צרפת, הולנד, בולגריה, פולין
בית ג': סרביה, ספרד, טורקיה, בלגיה
בית ד': דנמרק, פורטוגל, סקוטלנד, שבדיה

המאמן הזמני של נבחרת ישראל בכדורגל, גדי ברומר. DANIEL ROLAND, GettyImages
תכף מתחילים. ברומר/GettyImages, DANIEL ROLAND

ארדה גולר (טורקיה)

תאריך לידה: 25.2.2005
קבוצה: פנרבחצ'ה
עמדה: קשר התקפי

היהלום שבכתר, השחקן הכי מוכר והכי מדובר שאמור לנחות בישראל, זה שיהיה תחת מעקב של המועדונים הכי גדולים שישלחו לכאן סקאוטים. קשר התקפי יצירתי, טכני ומהיר מחשבה, עם רגל שמאל פנטסטית וכדור שדבוק אליה. כבר הספיק לרשום 12 הופעות בסופר ליג הטורקית ובהן לכבוש 3 שערים ולבשל 3 נוספים. ואנחנו מדברים על קבוצה שהלחץ בה אטומי. לאחרונה סבל מפציעה קלה ונקווה שיגיע לאליפות בריא ושלם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

פאול ואנר (גרמניה)

תאריך לידה: 23.12.2005
קבוצה: באיירן מינכן
עמדה: קשר התקפי

בינואר האחרון הפך לשחקן הצעיר ביותר שמשחק בבאיירן מינכן במשחק רשמי, כשבגיל 16 ו-15 ימים נכנס כמחליף נגד בורוסיה מנשנגלדבאך בליגה. קשר התקפי עם פיזיות מרשימה ביחס לגילו, שבזכות הגיוון במשחק שלו יכול לשחק כמעט בכל עמדה קדמית ומושווה בעיקר לקאי האברץ. הספיק לרשום כבר ארבע הופעות בונדסליגה.

שחקן נבחרת הנערים של גרמניה, פאול ואנר. Ian MacNicol, GettyImages
משווה בעיקר לקאי האברץ. ואנר/GettyImages, Ian MacNicol

שאדל ביטשיאבו (צרפת)

תאריך לידה: 16.5.2005
קבוצה: פריז סן ז'רמן
עמדה: בלם

אליפות אירופה תצא לדרך ביום בו הבלם הענק יחגוג יום הולדת 17 ושמסתכלים עליו קשה להאמין. 196 סנטימטרים של עוצמה (יחסית לגילאים הללו), שמשולבים עם איכות טכנית מפתיעה ויכולת להניע כדור ולנהל את המשחק מאחור. ביטשיאבו התפרסם בזכות המימדים שלו כבר בטורניר לה פרומסס בספרד לפני כמה שנים, אבל בינתיים נראה שהוא הכול חוץ מגימיק. העונה הספיק לערוך שלוש הופעות בבוגרים של פריז ולפי הדיווחים, באיירן מינכן, מנצ'סטר סיטי, ארסנל ואחרות לוטשות עיניים.

דריו אסוגו (פורטוגל)

תאריך לידה: 14.3.2005
קבוצה: ספורטינג ליסבון
עמדה: קשר אחורי

קשר אחורי שרגיל לשחק עם שנתונים מוקדמים יותר וביורו בישראל ישחק לראשונה עם הנבחרת עד גיל 17 - אחרי שכבר הפך לשחקן הרכב בנבחרת עד גיל 19. שבר העונה את השיא של לואיס פיגו כשהפך לשחקן הכי צעיר שלובש את מדי ספורטינג ליסבון , עם 9 דקות נגד אייאקס בליגת האלופות. הטכניקה שלו טעונה שיפור, אבל הפיזיות והעוצמה אמורות להפוך אותו לקשר האחורי הכי דומיננטי בטורניר.

אנתוני מילאמבו (הולנד)

תאריך לידה: 3.4.2005
קבוצה: פיינורד
עמדה: קשר התקפי

אחד מילדי הפלא התורנים של הכדורגל ההולנדי ואם השם שלו מוכר לכם - זה בזכות 19 הדקות שלו נגד מכבי חיפה העונה בקונפרנס ליג. קשר התקפי זריז רגליים שעדיין צריך לשפר על הפיזיות וקבלת ההחלטות. מושווה לג'יני ויינאלדום שבגילו שיחק בעמדה קדמית יותר בדיוק באותה קבוצה. מילאמבו אגב, שבר באוגוסט את השיא של קשר פריז סן ז'רמן כשחקן הצעיר ביותר של פיינורד.

אלסנדרו בולזאן (איטליה)

תאריך לידה: 24.2.2005
קבוצה: רומא
עמדה: חלוץ

11 שערים ב-15 משחקים, זה המאזן של החלוץ הנפיץ במדי נבחרת איטליה עד גיל 17. אותנו אולי כדאי שתדאיג בעיקר העובדה שבספטמבר האחרון איטליה הביסה את ישראל 0:3 כשבולזאן מבקיע את כל השערים. חלוץ מריח שערים שנהנה במערך 4-1-3-2 של המאמן ברנרדו קוראדי ומקווה שבעונה הבאה ז'וזה מוריניו ייתן לו כמה דקות בקבוצת הבוגרים. אם איטליה תגיע רחוק בטורניר, אף אחד לא יתפלא אם הוא יסיים כמלך השערים.

שחקן נבחרת הנערים של איטליה, אלסנדרו בולזאן. Gabriele Maltinti, GettyImages
כבר הבקיע שלושער נגד ישראל לפני פחות משנה. בולזאן/GettyImages, Gabriele Maltinti

רורי ווילסון (סקוטלנד)

תאריך לידה: 5.1.2006
קבוצה: ריינג'רס
עמדה: חלוץ

בריינג'רס נשמו שלשום לרווחה. אחרי מאמצים כבירים לשכנע את החלוץ הכישרוני להישאר בגזלגו ולא להשיב בחיוב למחזרות מהצד הדרומי של הגבול, הוא נעתר וחתם על חוזה ארוך טווח. ווילסון בן ה-16 כבש העונה יותר מ-40 שערים בנוער של ריינג'רס ובמוקדמות היורו מצא את הרשת 6 פעמים. אסטון וילה וליברפול אותתו לו, היו גם דיבורים על מנצ'סטר סיטי, אבל בינתיים הוא נשאר בבית. סביר להניח שההסכמה לחתום על חוזה ארוך טווח הגיעה אחרי הבטחה להשתלבות בבוגרים בעונה הבאה.

יארק גאסיורובסקי (ספרד)

תאריך לידה: 12.1.2005
קבוצה: ולנסיה
עמדה: בלם

עם 11 הופעות בנבחרת עד גיל 17, הבלם הספרדי-פולני של ולנסיה הוא השחקן הכי מנוסה בסגל של ג'ולן גררו האגדי. גאסיורובסקי משלב נתונים פיזיים מצוינים (1.90 מטר) עם ראיית משחק איכותית ויכולת מסירה גבוהה עם רגל שמאל הדומיננטית שלו. בספרד אומרים שהוא עדיין צריך לשפר את ההבנה הטקטית ואת האגרסיביות, אבל מדווחים שהוא תחת מעקב של יובנטוס בחודשים האחרונים.

אלכסנדר סטנקוביץ' (סרביה)

תאריך לידה: 3.8.2005
קבוצה: אינטר
עמדה: קשר אחורי

אי אפשר לעשות רשימה שלא כוללת את קפטן סרביה. הבן של דיאן סטנקוביץ' חולם על קריירה דומה לזו של אביו, מנהיג את חבריו הסרבים למרות שנולד וגדל במילאנו, וגם עונד את הסרט בקבוצת הנערים של אינטר. אחראי על הניווט מאחור ובצוק העיתים יכול להיות מתופקד גם כבלם, ומשמש כציר המרכזי של סרביה.

תאו סאנדר (דנמרק)

תאריך לידה: 8.1.2005
קבוצה: אולבורג
עמדה: שוער

השחקן הבולט של דנמרק, זידאן סרטדמיר מבאייר לברקוזן, פצוע ועדיין לא ברור אם ישחק וכמה והפוקוס עובר לשוער הצעיר. תג המחיר של סאנדר עומד על כ-1.5-2 מיליון יורו, מו"מ עם יובנטוס כמעט הבשיל לעסקה ובליגות בכירות עוקבים. סאנדר שמתנשא לגובה של 1.92 מטר, משמש כשוער השני של אולבורג ועדיין מחכה לבכורה בבוגרים, אבל במולדתו צופים לו עתיד מזהיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully