וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולון מריחה גמר ראשון מאז 2018, ירושלים תקווה לעצור את רגלנד

29.5.2022 / 15:52

שני בפלייאוף: הסגולים יחפשו ניצחון שיעלה אותם שלב לעיני היכל מלא, האדומים ינסו להוריד את כמות השלשות ולכפות משחק שלישי

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 29.5/ספורט1

כשהיא ביתרון 0:1 בסדרת חצי גמר הפלייאוף, הפועל חולון תנסה מחר (שני, 21:00) להבטיח את מקומה בשלב הבא ולשם כך היא זקוקה לניצחון ביתי על הפועל ירושלים. במשחק הראשון שנערך שלשום ניצחו הסגולים 78:93, בזכות תצוגה בלתי נשכחת של ג'ו רגלנד שקלע 40 נקודות.

הנתונים: הפועל חולון ניצחה בתשעה מ-12 משחקי הבית שלה בפלייאוף מאז הוקם היכל הטוטו, אלא שכל הישראלים של הפועל ירושלים כבר ניצחו משחק פלייאוף שם - ווילי וורקמן עם מכבי חיפה, נועם דוברת, איתי שגב ואדם אריאל עם מכבי ראשון לציון ועמית גרשון עם הפועל גלבוע/גליל. מאז זכה גיא גודס עם מכבי תל אביב בגביע המדינה בארנה על חשבון הפועל ירושלים, ב-2015, הוא הדיח אותה שלוש פעמים במעמדי נוקאאוט והפסיד לה רק פעמיים. בתשעת הפסדיה הקודמים העונה בישראל איבדה הפועל ירושלים 13.5 כדורים בממוצע. ביום שישי הפסידה להפועל חולון למרות שאיבדה רק חמישה כדורים.

רטין אובסוהאן, הפועל ירושלים. מאור אלקסלסי
יצטרך לעצור את רגלנד. אובסוהאן/מאור אלקסלסי

האזינו: אהרל'ה ויסברג על הסדרה בין חולון להפועל ירושלים

במרכז ההתמודדות: ג'ו רגלנד ורטין אובסוהאן. אחרי ההצגה המטורפת שלו במשחק הראשון, האתגר של רכז חולון יהיה להתקרב לאותה רמה, בעוד שבעל הבית והשומר הטוב ביותר בקו האחורי של הפועל ירושלים ינסה להצר את צעדיו.

בכמה מילים: הניצחון הגדול בארנה קירב את הפועל חולון מרחק ניצחון אחד בלבד מעלייה לגמר לראשונה מאז 2018, והרים את רף ההתרגשות במועדון לשמיים. כבר בשבת בצהריים נמכרו כל הכרטיסים שהוקצו לאוהדי הקבוצה, ו-5,300 צופים צפויים ליצור אווירה נהדרת. בצוות המקצועי יודעים שהפועל ירושלים תגיע עם פתרונות שונים כדי לנסות ולעצור את רגלנד, וגם בחולון מנסים להכין חידושים למשחק השני בסדרה. בבירה עבדו הרבה מאוד על הפן המנטלי כדי לנסות ולהביא את השחקנים בטירוף למשחק השני, אך גם על הצד הטקטי, כשהאדומים ינסו להוריד את כמות השלשות של היריבה. בירושלים מצפים מג'יילן אדאמס, שנפצע במהלך המשחק הראשון בשריר הירך, וגם מרטין אובסוהאן, לקחת יותר על עצמם ולספק תרומה גדולה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully