וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו רגלנד: "המשחק ההתקפי הכי טוב שהיה לי. המאמן נותן לנו חופש"

עודכן לאחרונה: 27.5.2022 / 17:31

כוכב חולון להט בירושלים. גודס: "אמרתי לשחקנים שהגיע הזמן לנצח כאן אחרי חמש שנים וחצי". הלפרין: "רגלנד היה ענק"

40 נקודות, 10-8 לשלוש, 7 ריבאונדים, 9 אסיסטים, מדד 49. ג'ו רגלנד ניפק היום (שישי) מופע מפלצתי וסחף את הפועל חולון לניצחון 78:93 על הפועל ירושלים בפתיחת חצי גמר הפלייאוף. זו הייתה בסך הכל הפעם השנייה מאז פתיחת הארנה שבה הסגולים הצליחו לגבור על הקבוצה המקומית, והמשמעות ברורה: ניצחון ביתי במשחק השני, שייערך ביום שני, יעלה אותם לקרב על האליפות נגד מכבי תל אביב או בני הרצליה.

המדהים הוא ש-40 הנקודות של רגלנד אינן אפילו שיא קבוצתי של החולונים בפלייאוף הנוכחי, משום שרק בשבוע שעבר הרשית שותפו לקו האחורי, טיירוס מגי, 41 על ראשה של הפועל גליל עליון.

ג'ו רגלנד שחקן הפועל חולון. לירון מולדובן
תצוגת ענק. רגלנד/לירון מולדובן

"זה פשוט היה משחק שהיינו חייבים לנצח", אמר רגלנד. "באתי בגישה לתקוף, וככה זה נראה. טיירוס ואני תוקפים יחד את היריבה. בפעם שעברה הוא קלע 41 ואני 18, והיום אני קלעתי 40 והוא 18. אנחנו עושים מה שצריך כדי לנצח, והמאמן נותן לנו הרבה חופש. זה המשחק הכי טוב שהיה לי מבחינה התקפית, אבל אין לנו זמן לחגוג".

"צריך לברך את הקבוצה ואת הקהל שהגיע לדחוף אותה", סיכם המאמן גיא גודס. "שיחקנו היום כמו שהייתי רוצה שנשחק - מבחינת ריכוז, אגרסיביות וביצוע. נהנינו מהאתגר לנצח כאן בפעם הראשונה אחרי חמש שנים וחצי. דיברתי עם השחקנים שהגיע הזמן, כי עשינו העונה הרבה דברים חדשים ושברנו סטטיסטיקות. אנחנו צריכים לבוא מרוכזים וצנועים כדי לגמור את העבודה בחולון ולא לחזור לכאן שוב".

גודס החמיא לכוכב שלו: "ג'ו עשה עבודה פנטסטית, הנהיג את הקבוצה, והאחרים זרמו איתו. כולם שמרו, מהשחקן הראשון ועד האחרון, למרות שביצענו פה ושם טעויות. הבנו שננצח כאן קודם כל דרך ההגנה, והצטרך להתאים את עצמנו לאנרגיות של ירושלים, במיוחד כאן בארנה. הפציעה של סטיב זאק שינתה הכל, כי תיכננו לשחק עם שני גבוהים. דיברתי איתו ואמרתי לו שזה הצ'אנס שלו לשחק פנימה בצורה אגרסיבית, והוא נכנס לעניינים ועזר לנו מאוד בדקות שבהן שיחק".

המאמן המפסיד, יותם הלפרין: "ברור שכרגע האכזבה היא די גדולה. זה טבעי והגיוני, אבל אין לנו זמן שהיא תחדור עמוק. אנחנו צריכים לנוח קצת, אבל מחר בבוקר כבר נתחיל לחשוב מה נצרך לשנות. שום דבר לא היה חדש, והכל היה די דומה למה שקרה במפגשים הקודמים בינינו, אבל לקבל 93 נקודות בבית במשחק פלייאוף, זה משהו שהיינו יכולים לעשות טוב יותר. ייאמר לזכותו של רגלנד שהוא עשה דברים מדהימים ונתן משחק ענק. הוא פשוט השתלט על המשחק ועשה את זה בצורה די הרואית. להגיע למספרים כאלה בחצי גמר זה מראה שהוא שחקן איכותי מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully