וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק פסקואל: מכבי תל אביב בוחנת עוד שלושה מועמדים אירופאים

29.5.2022 / 15:40

ב-"SDNA" נכתב כי הספרדי עדיין מועמד מוביל, הצהובים נפגשו בבלגרד עם אלימפייביץ' ומיטרוביץ', וגם עוקבים אחרי עתידו של לאסו

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 29.5/ספורט1

מכבי תל אביב נמצאת בעיצומו של מאבק אליפות בליגת העל, אך כבר חושבת על העונה הבאה. על פי דיווח ב-"SDNA" היווני, בצד הצהוב של תל אביב המועמד המוביל לתפקיד המאמן היה ונשאר צ'אבי פסקואל. עם זאת, כדי להביא את המאמן הספרדי להיכל, אלופת המדינה תצטרך לשלם פעמיים - גם את שכרו, שנחשב לגבוה יותר מזה של מועמדים אחרים, וגם פיצוי לא מבוטל להתרת החוזה של בזניט סנט פטרסבורג, שם חתום פסקואל לשנתיים נוספות.

בנוסף, בשלב הזה נראה כי גם מועמדותו של אנדראה טרינקיירי כרוכה בקשיים, מאחר שבאיירן מינכן לא מוכנה לשמוע על אפשרות לוותר עליו. בשל כך, טענו ביוון, מכבי תל אביב בוחנת שלושה מועמדים אירופאים נוספים - ואף נפגשה עם שניים מתוכם במהלך פיינל פור היורוליג בבלגרד.

צ'אבי פסקוואל מאמן זניט סנט פטרסבורג. BSR Agency, GettyImages
מתרחק מיד אליהו. פסקואל/GettyImages, BSR Agency

האזינו: אור שקדי לקראת המשחק של מכבי תל אביב בהרצליה

הראשון הוא דושאן אלימפייביץ' בן ה-36, שנבחר למאמן העונה ביורוקאפ לאחר שהוביל את בורסאספור הטורקית לגמר באותו מפעל, ובעבר עבד בכוכב האדום בלגרד. ב-"SDNA" נכתב כי מבין שלושת המועמדים, אלימפייביץ' הוא זה שזוכה להערכה הגדולה ביותר.

השני הוא זבזדן מיטרוביץ', שגם עמו נפגשו נציגי הצהובים בבירת סרביה. המאמן המונטנגרי סיים את תפקידו במונאקו במהלך העונה החולפת, בעיקר עקב היחסים הרעועים בינו לבין כוכב הקבוצה מייק ג'יימס, אך רשם הישגים יפים על הקווים של האדומים-לבנים.

השם השלישי שהוזכר בדיווח מפתיע במיוחד: מדובר בפאבלו לאסו, מאמנה של ריאל מדריד שזה עתה הוביל את הבלאנקוס לגמר היורוליג אחרי 0:3 מוחץ על מכבי תל אביב בפלייאוף. כמובן שמועמדותו של הספרדי המוערך תלויה בדבר אחד חשוב: שהוא לא ימשיך בריאל מדריד. ביוון טענו כי אם לאסו יחליט להמשיך הלאה, הצהובים יציעו לו חוזה לטווח ארוך.

מאמן ריאל מדריד פאבלו לאסו. רויטרס
קושר במפתיע למכבי תל אביב. לאסו/רויטרס

במכבי לא פסלו לאורך כל התקופה האחרונה את האופציה שאבי אבן ימשיך, אך ממשיכים לבדוק אפשרויות של מאמן אירופאי. חשוב לציין כי מאמן שכזה יצטרך לעמוד בתנאים של משרד הספורט, כך שמאמנים לא מנוסים ברמה האירופית הגבוהה לא יקבלו אישור עבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully