וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי עבודה: מכבי תל אביב ניצחה 76:82 את בני הרצליה

האלופה עלתה ל-0:1 על מחזיקת הגביע וזקוקה לעוד ניצחון אחד כדי להכריע את סדרת חצי הגמר, למרות מחצית ראשונה טובה יותר של הכחולים. אונואקו הבריק עם דאבל דאבל (25 ו-12 ריבאונדים), אבל ווילבקין להט עם 24 בצד השני והצהובים שמרו על הבית

בדיוק כמו בשלושת המפגשים הקודמים ביניהן העונה, גם הפעם המארחת ניצחה במשחק בין מכבי תל אביב לבני הרצליה: האלופה עלתה הערב (חמישי) ל-0:1 בסדרת חצי גמר הפלייאוף, לאחר שגברה 76:82 על מחזיקת הגביע והתקרבה מרחק ניצחון אחד מהעפלה לשלב הבא. המשחק הבא ייערך ביום ראשון הקרוב.

סקוטי ווילבקין סיפק ערב קליעה נהדר שכלל ארבע שלשות ב-44%, ופתיחה חזקה שלו הובילה את הצהובים ליתרון בן שבע נקודות. עם זאת, צ'ינאנו אונואקו היה נחוש להרשים את נציגי קליבלנד קאבלירס שהגיעו לעקוב אחריו ביד אליהו, ויכולת אדירה שלו בשני הצדדים של המגרש עזרה לכחולים להפוך בדרך ליתרון בהפסקה.

לצערו של הסנטר, יתר שחקני הקבוצה של אורן אהרוני פחות היו בעניינים, ומלבד תרומה יפה של מוריס קמפ, לא היה מי שיסייע לאונואקו לתת פייט למארחת במחצית השנייה. דקות טובות של ג'יימס נאנלי בתחילת הרבע האחרון עזרו למכבי תל אביב לפתוח פער דו ספרתי, ומזה היריבה מהשרון לא הצליחה להתאושש.

סקוטי ווילבקין, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הוביל את הצהובים ל-0:1. ווילבקין/ברני ארדוב
מאמן מכבי תל אביב אבי אבן. ברני ארדוב
ההגנה השתפרה במחצית השנייה. אבי אבן/ברני ארדוב

קלעו למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין 24 (4/9 לשלוש), 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, דרק וויליאמס 14 ו-7 ריבאונדים, קינן אוואנס 12 ו-5 אסיסטים, ג'יימס נאנלי 11, ג'ייק כהן 7, ג'ון דיברתולומאו ורומן סורקין 5 כל אחד, אנטה ז'יז'יץ' 4.

קלעו לבני הרצליה: צ'ינאנו אונואקו 25 (10/12 לשתיים) ו-12 ריבאונדים, מוריס קמפ 17, כריס באב 8 ו-6 אסיסטים, סנדי כהן 6, קווינטון הוקר ויאיר קרביץ 5 כל אחד, שון דאוסון 4.

עוד בוואלה!

אחרי 22 שנים: ג'ורדי ברתומאו הודח מתפקידו כמנכ"ל היורוליג

לכתבה המלאה
שחקן בני הרצליה קווינטון הוקר מרים את צ'ינאנו אונואקו עם יאיר קרביץ. ברני ארדוב
שחקני הרצליה מיעטו לעזור לאונואקו/ברני ארדוב
מאמן בני הרצליה אורן אהרוני. ברני ארדוב
נקלע לפיגור בסדרה. אורן אהרוני/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1:

אוואנס קלע בהתקפה הראשונה, ווילבקין סידר לז'יז'יץ' סל בצבע ואונואקו העלה את הרצליה על הלוח. ואן וליט השווה בדאנק, ווילבקין ו-וויליאמס צלפו שלשות כשסנטר הרצליה מצמק בתווך - 6:10. וויליאמס רשם מהלך של שלוש נקודות, ואן וליט קלע אחת משתיים מהקו ואונואקו קבע 13:9 בתיקון החטאה. ווילבקין ירה שוב מרחוק, אונואקו המשיך להחזיק את הרצליה, גארד מכבי הוסיף עוד שתיים ובאב עלה על הלוח. הוקר צימק ל-20:16 בשלשה, ווילבקין הגיע לדו ספרתי, באב סחט עבירה לשלוש זריקות ודייק בכולן לפני שקמפ חתם מתפרצת בהצלחה. אחרי שלשה של ג'ייק כהן, דוסון סגר את הרבע ב-23:25 למכבי תל אביב.

שחקן בני הרצליה צ'ינאנו אונואקו שומר על שחקן מכבי תל אביב רומן סורקין. ברני ארדוב
אונואקו הוביל מהפך של בני הרצליה ברבע השני/ברני ארדוב

רבע 2:

אונואקו אותת להשתלטותו על המשחק כשהשווה מחצי מרחק, דיברתולומאו הגיב בשלשה אבל קמפ צימק ואונואקו השלים מהפך בהטבעה. וויליאמס קלע רק אחת משלוש מהקו, דיברתולומאו חטף בדרך לסל קל, דאנק של קמפ איזן ל-31:31. עוד שתיים של אונואקו נענו בשלשה של וויליאמס, אבל קרביץ הפך שוב אחרי ריבאונד התקפה, בהמשך הוסיף קליעת עונשין ואז סידר לאונואקו נקודות קלות - 34:38 הרצליה. הוקר הגדיל לשש הפרש, ווילבקין עצר את המומנטום בשלשה, באב דייק פעמיים מהקו. אונואקו קבר שלשה שנתנה יתרון שיא לכחולים, אבל ווילבקין וכהן הורידו ל-45:41 בהפסקה.

אוהדי מכבי תל אביב עם שלט נגד מנהלת הליגה. ברני ארדוב
9,210 צופים הגיעו ליד אליהו/ברני ארדוב

רבע 3:

אוואנס התחיל את המחצית עם שש נקודות מהירות, ואן וליט ענה בשלשה אבל נאנלי קלע נקודות ראשונות וקבע 48:49. אונואקו ואוואנס החליפו סלים, הסנטר קלע מהקו והשווה ל-53:53. ווילבקין צלף שלשה תוך סחיטת עבירה והשלים מהלך של ארבע נקודות, כהן דייק פעמיים מהקו, דאוסון עשה זאת גם הוא בצד השני, וויליאמס העלה ל-55:61 את הצהובים. קמפ ואונואקו צימקו למינוס נקודה, נאנלי החזיר בשלשה, קרביץ קלע ליי אפ בצד השני וסורקין השאיר נקודה אחת על קו העונשין. פעולות גדולות של ווילבקין ואוואנס העניקו למכבי תל אביב 62:69 בסוף הרבע.

שחקן בני הרצליה כריס באב ליד שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. ברני ארדוב
היתרון חזר לצד הצהוב ברבע השלישי. באב/ברני ארדוב

רבע 4:

נאנלי הגדיל את הפער בקליעת עונשין, קמפ קיזז אבל פורוורד הצהובים הרים את סורקין לאליי אופ שקבע 64:72. סנדי כהן הקטין בסל יפה, ואחרי נקודות של ז'יז'יץ' המתאזרח הוסיף עוד שתיים מהקו, אבל נאנלי ניצל אסיסט של בלייזר ואז הביא את ההפרש לדו ספרתי במהלך של סל ועבירה. באב וקמפ תרמו קליעת עונשין כל אחד והורידו ל-79:70, ווילבקין קלע אחת משלו וקמפ העלה את הדריכות של היריבה כשהוריד למינוס שש לקראת הסיום, אבל ריבאונד התקפה של וויליאמס סגר עניין מבחינתה של מכבי תל אביב, שניצחה 76:82.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully