וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 22 שנים: ג'ורדי ברתומאו הודח מתפקידו כמנכ"ל היורוליג

ביורוליג אישרו את הדחת המנכ"ל, על אף שהספרדיות עשו מאמץ להשאירו לעוד עונה. דייויד פדרמן הכחיש מועמדות לתפקיד: "לא יקרה"

שחקני ריאל מדריד חוגגים את ההעפלה לגמר הפיינל פור/מתוך החשבון הרשמי של ריאל מדריד בטוויטר

סוף עידן ביורוליג: אחרי 22 שנות כהונה, מנכ"ל המפעל ג'ורדי ברתומאו הודח היום (חמישי) מתפקידו, כך על פי דיווח ב"גאזטה" היווני. ההחלטה התקבלה ברוב קולות על ידי הקבוצות המשוריינות ביורוליג מוקדם יותר העונה, והמאמצים של הקבוצות הספרדיות ברגע האחרון להשאיר את ברתומאו לעונה נוספת בתפקיד הסתיימו ללא הצלחה.

עם זאת, ברתומאו צפוי להישאר חלק מהיורוליג לפחות בתקופה הקרובה בתפקיד ייעוץ, עד שבהנהלת היורוליג יאשרו מינוי מחליף. בהצבעה שנערכה באוקטובר האחרון, שש הקבוצות שתמכו בהדחת ברתומאו היו מכבי תל אביב, מילאנו, צסק"א מוסקבה, ז'לגיריס קובנה, אולימפיאקוס ופנאתינייקוס. חמש הקבוצות שתמכו בהישארותו הן הספרדיות וטורקיות: ברצלונה, ריאל מדריד, באסקוניה, פנרבחצ'ה ומחזיקת הגביע בשנתיים האחרונות - אנאדולו אפס.

מי שהוזכר כמועמד הבולט להחליף את ברתומאו הוא שחקן העבר האגדי, דיאן בודירוגה, אך באירופה ציינו היום גם את שמו של אחד מבעלי מכבי תל אביב, דייויד פדרמן, ואת מרקו פשיץ', המנהל המקצועי של באיירן מינכן. עם זאת, פדרמן ביקש להבהיר באמצעות האתר הרשמי של מכבי תל אביב: "הספקולציות והשמועות שקריות ב-100%. זה לא יקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully