וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון הוצג בנבחרת הצעירה: "הייתה הצעה מאירופה ושלוש מליגת העל"

המאמן שהחליף את חזן דיבר לקראת סיום הקמפיין: "התקופה במכבי פתח תקוה הייתה נהדרת למעט החודשיים האחרונים. ייחוס משפחתי? אמרו שלבלגיה ואנגליה הגעתי בזכות אבי לוזון, גם ליורו נגיע בזכותו"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 26.5/ספורט1

במקביל לפתיחת הקמפיין של נבחרת ישראל הבוגרת בליגת האומות, הנבחרת הצעירה תקווה לחתום את קמפיין מוקדמות היורו הנהדר שלה לפחות עם מקום בפלייאוף. כשנותרו עוד שני מחזורים, ישראל מדורגת במקום השני בבית, חמש נקודות מתחת לגרמניה ונקודה אחת מעל פולין. לקראת צמד המשחקים נגד לטביה (בחמישי הבא) ונגד סן מרינו (7.6), מאמנה החדש - ישן של הנבחרת, גיא לוזון שהחליף את אלון חזן שהתקדם לנבחרת הבוגרת, דיבר במסיבת העיתונאים הראשונה מאז חזרתו לתפקיד.

גיא לוזון מאמן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
שוב בנבחרת הצעירה. לוזון/ברני ארדוב

גיא לוזון פתח ואמר: "אני מאוד אוהב את האווירה האירופית ואת המשחקים הבינלאומיים, הם מרגשים אותי. שבעה או שמונה שחקנים שהיו בסגל לא נמצאים איתנו, חלקם בבוגרת וחלקם פצועים, אבל זה פשוט עושה את האתגר גדול יותר. חובת הוכחה על השחקנים שנמצאים כאן. לבכות, ליילל ולקטר על כך שחסרים שחקנים לא יעזור לנו. שינויים בהרכב יהיו, חלקם כפויים וחלקם לא. יש לנו זמן מצומצם לגבש את ההרכב ולגבש שיטה".

לוזון פתח את העונה במכבי פתח תקוה, אך סיים את דרכו לאחר ההתחלה הרעה לעונה שבסיומה המלאבסים נשרו לליגת המשנה. המאמן נשאל על הקדנציה בקבוצה ואמר: העליתי אינספור שחקנים מהנוער לבוגרים, חלקם ורובם מפארים את הסגל של הקבוצה כיום וחלקם גם באירופה. עלינו ליגה בקלילות, הגענו לגמר גביע, השגנו פלייאוף עליון עם קבוצה צעירה של אלמוניים שהפכו לשחקנים לגיטימיים בליגת העל, ולמעט החודשיים האחרונים הייתה תקופה נהדרת".

עוד בוואלה!

"רוצים לעשות היסטוריה": גיא לוזון מתחיל קדנציה שנייה בנבחרת הצעירה

לכתבה המלאה
אבי לוזון מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
נושא הייחוס המשפחתי שוב בכותרות. אבי לוזון/ברני ארדוב

המאמן נשאל על הביקורות שקישרו בין מינויו לנבחרת לבין הייחוס המשפחתי שלו: "גם כשהגעתי לבלגיה ולאנגליה אמרו שזה בזכות אבי לוזון, אז גם נגיע ליורו בזכותו".

בנוסף, לוזון חשף כי בין הפיטורים לבין החזרה מהנבחרת הצעירה, היו גם הצעות להן הוא סירב: "הייתה לי הצעה מאירופה ומשלוש קבוצות בליגת העל, לא יצאתי לאירופה מסיבות משפחתיות, לא צריך לדאוג לי".

לקראת המשחק נגד לטביה אמר לוזון: "הנבחרת עם סגל מלא התקשתה מול לטביה, ניצחה בדקה ה-90. מי שרוצה להקל ראש לא מכיר אותם, ראיתי חמישה משחקים מלאים שלהם, כולל שניים מול גרמניה. הם לא עשו חיים פשוטים ללא נבחרת, הם לוחצים בכל דקות המשחק אז נצטרך להיות מאוד חכמים ודרוכים".

"לא צריכים לדבר על עלייה ליורו, אלא רק על לטביה", המשיך לוזון, "גם אם נעבור אותם, עדיין יש פלייאוף. הדרך ליורו ארוכה וקשה, צריכים להתרכז במשימה הקרובה. "הייתי שמח שכל אחד ואחד מהשחקנים שזומנו לבוגרת יהיו איתנו, אבל זה לא בשליטתי. הנבחרת הבוגרת חשובה יותר מהצעירה. מאחל להם ולנבחרת בהצלחה".

זיו מורגן, שחקן נבחרת ישראל הצעירה. קובי אליהו
מאמין שזמנו בבוגרת עוד יגיע. מורגן/קובי אליהו

שחקן הנבחרת זיו מורגן מעירוני קרית שמונה הוסיף: "אני שמח בשביל אלון חזן, מאחל לו המון בהצלחה ובטוח שיעשה את הטוב ביותר. גיא הגיע ובכמה אימונים הנחיל את הפילוסופיה שלו, התפקיד שלנו הוא להתחבר אליו".

על קפיצת מדרגה לנבחרת הבוגרת בעקבות חבריו לצעירה: ""לכל אחד יש את הזמן שלו, מקווה ומאמין שהזמן שלי יגיע כשהוא צריך להגיע, כרגע אני מתמקד בצעירה".

על המשחק בלטביה: "זה תלוי בנו. נבוא ללטביה כדי לנצח, הסיכוי הוא טוב, יש לנו נבחרת טובה עם ביטחון, אסור להיות שחצנים ושאננים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully