וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון יאמן את הנבחרת הצעירה: "ההצלחה המוכחת שלו תשרת אותנו"

עודכן לאחרונה: 12.5.2022 / 11:03

לוזון יאמן בשני המשחקים שנותרו בקמפיין הנוכחי ובמהלך הקמפיין הבא. יו"ר ההתאחדות אורן חסון: "משוכנע שהוא יוביל אותנו ליורו". לוזון: "מלא ביטחון ביכולתי להשיג את היעדים הקצרים וארוכי הטווח"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 12.5/ספורט1

גיא לוזון ימונה לתפקיד מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל, והוא יחליף בתפקיד את אלון חזן, שמונה למאמן הנבחרת הבוגרת. לוזון יאמן את הצעירה בשני המשחקים שנותרו לה בקמפיין הנוכחי במוקדמות היורו, וגם בקמפיין הבא. לנבחרת נשארו שני משחקים נוחים מול לטביה בחוץ וסן מרינו בבית כדי להבטיח את המקום השני שמסדר מקום בפלייאוף.

ועדת האיתור של ההתאחדות לכדורגל, שמורכבת מיו"ר ההתאחדות אורן חסון, אלי אוחנה ואלי כהן - קיימה הבוקר (חמישי) דיון במטרה לגבש את המלצתה להנהלת ההתאחדות לכדורגל על מינוי מאמן קבוע לצעירה. לאחר ששמעו את הסקירה המקצועית של המנהל הטכני של הנבחרות הצעירות, יילה חוס, ואת המלצתו בנושא, הצביעו פה אחד בעד גיא לוזון. אישור המינוי יובא להנהלת ההתאחדות לכדורגל, שתתכנס לישיבה מיוחדת בנושא ביום חמישי הקרוב.

גיא לוזון, מאמן מכבי פתח תקוה. אריאל שלום
יהיה אחראי בנוסף על מרכז הפיתוח של ההתאחדות באשקלון. לוזון/אריאל שלום

אורן חסון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל: "הנבחרת הצעירה בעמדה מבטיחה להשיג לפחות את הכרטיס לפלייאוף על הזכות להיות חלק מטורניר גמר יורו 2023 לנבחרות צעירות, וראינו חשיבות גדולה במינוי מאמן קבוע לנבחרת ולא להסתפק במינוי לשני המשחקים האחרונים בקמפיין. גיא לוזון הוביל את הנבחרת הצעירה בהצלחה בטורניר גמר היורו שאירחנו כאן ב-2011, הוא בעל ניסיון עשיר באימון קבוצות בכדורגל המקומי ואף עשה זאת בהצלחה לא מבוטלת באירופה.

"היכולת של מאמן והפוטנציאל שלו לא נמדדים רק על פי העונה האחרונה ואני משוכנע, כמו חברי לוועדת האיתור, כי גיא, הצוות שיעבוד עמו והשחקנים, ימשיכו את הקמפיין המוצלח של הנבחרת הצעירה ויובילו אותנו להשתתפות שלישית ביורו לנבחרות צעירות. גיא, ככל שהמלצתנו תאושר על ידי הנהלת ההתאחדות, יצטרף לצוות מבטיח, בהובלת יילה חוס, בוני גינצבורג ומשה סיני, שמוביל את הנבחרות הצעירות שלנו להתקדמות מרשימה במיוחד.

"גיא יהיה אחראי בנוסף על מרכז הפיתוח של ההתאחדות באשקלון וההצלחה המוכחת שלו באיתור כשרונות, בקידום ובפיתוח שחקנים צעירים תשרת היטב את הכדורגל שלנו".

גיא לוזון: "אני רואה זכות גדולה לחזור ולהוביל את נבחרת ישראל הצעירה ומלא ביטחון ביכולתי להשיג את היעדים הקצרים וארוכי הטווח שהוצגו לי. יש בנבחרת הצעירה תלכיד מצוין של שחקנים וצוות מקצועי, כולם מכירים אותי ומוכרים לי וזה יתרון גדול. הבעת האמון בי של המנהל הטכני יילה חוס, עמו קיימתי מספר פגישות, ו-ועדת האיתור אינה מובנית מאליה ועל כך תודתי להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully